ربیعی: جدال مس و تراکتور در محوطه های ۱۸ قدم

  • شناسه خبر: 66984
ربیعی: جدال مس و تراکتور در محوطه های ۱۸ قدم

سرمربی تیم مس رفسنجان با اشاره به بازی فردا با تیم تراکتورسازی تبریز گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم جدال خوبی در ۱۸ قدم‌ها خواهند داشت.

سرمربی تیم مس رفسنجان با اشاره به بازی فردا با تیم تراکتورسازی تبریز گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم جدال خوبی در ۱۸ قدم‌ها خواهند داشت.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم تراکتورسازی اظهار کرد: تیم تراکتور جزو تیم‌های ریشه‌دار و با اصالت فوتبال کشور است تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته تیم خوبی هستند و برای من قابل احترامند و روند رو به رشدی داشتند. تیم مس رفسنجان هم به نظر من ریتم مناسبی داشته و کمی بدشانسی داشتیم و کمی هم در حقش اجحاف شده است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنم بازی فردا خوب، پرانرژی و همراه با شاخص‌های تاکتیکی خواهد بود ما بعد از بازی مقابل نفت آبادان به‌دلیل شرایط جوی در آبادان فقط ریکاوری کردیم و امیداوریم بتوانیم بازی خوب همراه با برنامه‌ریزی صحیح از جریان بازی و تدبیری که داریم بتوانیم موفق باشیم و سعی می‌کنیم تیم برنده ما باشیم.

ربیعی نسبت به خط حمله تراکتور اظهار داشت: تراکتور بازیکنان زیادی جذب کرده که بازیکنان خوبی هستند و خط جلو، میانی، خط عقب و دروازه خوب هستند مس هم خوب است اگرچه کمتر گل زدیم اما توانستیم موقعیت‌های فراوانی به‌صورت کلی ایجاد کنیم که در هر بازی متناسب با آن بازی بوده و فکر می‌کنم هر دو تیم جدال خوبی در ۱۸ قدم‌ها خواهند داشت.

وی در خصوص داوری‌های قبلی گفت: اگر در کنفرانس خبری بعد از بازی در رابطه با داوری صحبت می‌کنم دو مسأله است اول اینکه سعی می‌کنم اول اعتراضی که دارم خوب مشاهده کنم ای‌نطور نیست آن‌چه لب خط دیدم اعتراض کنم.چه بعداز بازی نساجی چه بازی مقابل نفت آبادان قبلا صحنه‌ها را دیدم و سعی می‌کنم خودم را مدیون کلامم نکنم. دلیل دوم اینکه ما مربی هستیم خواسته هواداران و بازیکنان هست که خودم باید با نهایت احترام اعتراضم را بیان کنم.
سرمربی تیم مس رفسنجان در رابطه با داوری فردا خاطرنشان کرد: امیدوارم داور قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد.اشتباهات داوری تا الان به ضرر ما بوده است.

وی اظهار داشت: چند مصدوم و محروم در بازی قبل داشتیم الان هم بعد از بازی آبادان مصدومیت جزئی داریم اما اکثریت تیم در دوره ریکاوری بعد از آبادان حضور داشتند و تمرین کردند.

ربیعی با اشاره به بازی پرسپولیس هم توضیح داد: هر بازی شرایط خودش دارد تمرکز ما بازی تز احتط اهمیت تفاوتی با پرسپولیس ندارد و باید هم و غم خود را در نهایت کیفیت برای بازی فردا بگذاریم.

وی در خصوص محمدی‌مهر بیان داشت: او جزو بازیکنان بااخلاق و فنی و مورد تأیید است مشکلی داشت که در صدد حل آن است که فکر می‌کنم به‌زودی به میادین فوتبال برگردد. همچنین خط جلوی ما در سال گذشته منشا و آذرباد را داشتیم اما اینکه امسال راندمان‌شان پایین‌تر است نباید از این زاویه نگاه کرد من باور و ایمانم به محسن آذرباد این است که کارش را درست انجام می‌دهد و در گلی که ما به تیم هوادار زدیم و پنالتی مقابل هوادار نقش تأثیرگذار داشت اینکه انتظار ازمحسن بالا رفته بسیار عالی است.

ربیعی ادامه داد: آذرباد قطعا توقع همه را برآورده خواهد کرد و منشا هم به نظر من در حال تلاش است برای او برنامه‌ریزی‌های بیشتری هم داریم و قول می‌دهم و مطمئنم ظرف هفته‌های آینده منشا شرایط بهتری برای خود ایجاد خواهد کرد چون تلاش او را می‌بینم.در بزرگترین بازیکنان دنیا هم پیش می‌آید در یک برهه افت داشته باشند.

برچسب ها:
تراکتور سرمربی مس رفسنجان فوتبال محمد ربیعی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :