روراستی گزارش می دهد:

آیین اختتامیه دومین جشنواره نگارش «چراغ روشن رابطه» در سرچشمه رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 67011
آیین اختتامیه دومین جشنواره نگارش «چراغ روشن رابطه» در سرچشمه رفسنجان+تصاویر

آیین اختتامیه دومین جشنواره نگارش چراغ روشن رابطه ویژه کارکنان روابط عمومی های استان کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

آیین اختتامیه دومین جشنواره نگارش چراغ روشن رابطه در سرچشمه رفسنجان ویژه کارکنان روابط عمومی های استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روراستی، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم از اهمیت اطلاع‌ رسانی و آگاهی‌ بخشی به جامعه سخن گفت و تقویت هویت ملی ایران را مهمترین وظیفه عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در جریان حوادث اخیر، افزود: شواهد نشان می‌دهد که کار کاملا سازماندهی شده با افراد و ماموریت‌های مشخص است و اصل این ماجرا، بحث انقلاب اسلامی نیست، بلکه دشمن با ایران و هویت ایرانی مخالف است.

استاندار کرمان با بیان اینکه این یک واقعیت غیرقابل تغییر است که جغرافیای ایران در تنظیمات دنیا اثرگذار است، تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی ایران و هویت ملی ماست، لذا تقویت هویت ملی ایران مهم ترین وظیفه تلقی می‌شود.

فداکار؛ بر اهمیت تحلیل دقیق از شرایط و ارائه آن به افکار عمومی تاکید کرد و گفت: وظیفه ملی، دینی و انسانی داریم که هر کدام در سطوح مختلف و منظرهای مختلف به مباحث بپردازیم.

روح‌الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: رشد قابل ملاحظه‌ای را در کیفیت آثار ارسالی به دومین دوره جشنواره شاهد هستیم و امیدواریم این جشنواره به سهم خود باعث رشد کیفیتی فعالیت‌های روابط عمومی باشد.

دبیر جشنواره و رئیس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز گفت: ایده جشنواره بر پایه ثبت و ضبط تجربه زیسته روابط عمومی‌ های استان بود. روابط عمومی‌ها به دلیل ماهیت کار با چالش های متفاوتی مواجه می‌ شوند و تجربه‌ های عدیده‌ ای در این حوزه دارند که باید از آنها برای رفع نواقص و یا تقویت کارها استفاده کرد.

مجتبی احمدی، بیان کرد: در دومین دوره جشنواره‌ چراغ روشن رابطه که با استقبال خوبی نیز همراه بود، از ۹ نویسنده در سه بخش یادداشت نویسی، روایت نویستی و جستار تقدیر می‌ شود.

وی ابراز امیدواری کرد: این جشنواره موجب ارتقای سطح آگاهی و دانش مجموعه ارزشمند روابط عمومی باشد، که تاثیر مثبت آن را بر سازمان و جامعه شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: دوره اول ۱۵ یادداشت شایسته تقدیر در کتابی منتشر شد و امسال با استقبال خوبی همراه بود و ۹ نویسنده تقدیر می‌شوند.

احمدی ادامه داد: جشنواره در سه بخش یادداشت‌نویسی، روایت‌نویستی و جستار برگزار شد و ۳ نفر برگزیده جشنواره بدون رتبه‌بندی و ۶ نفر نویسنده شایسته تقدیر ، مورد تجلیل این دوره هستند.

برگزیده‌ها:

وحید قرایی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان، روابط عمومی فرمانداری بم امین بهرامی، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه مسعود نورالدینی.

روابط عمومی دادگستری حمزه امیرمحمدی، روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان محمدرضا براهام، روابط عمومی فرمانداری رودبار جنوب زین‌الدین سنجری نژاد، روابط عمومی دادگستری سمیه حسن‌شاهی، روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین محمدجواد شهبا، روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان فاطمه آرا.

 

برچسب ها:
جشنواره چراغ روشن رابطه روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه مس سرجشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :