امام جمعه رفسنجان تأکید کرد:

لزوم نگاه ویژه دولت به کشاورزان خسارت دیده رفسنجان

  • شناسه خبر: 67055
لزوم نگاه ویژه دولت به کشاورزان خسارت دیده رفسنجان

امام جمعه رفسنجان با اشاره به خسارات سرمازدگی و سیل در رفسنجان گفت: آن‌طور که انتظار می‌رفت کمک قابل توجهی برای خدمت به مردم انجام نشد و ضرورت دارد دولت نسبت به جبران خسارت کشاورزان اقدام کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به خسارات سرمازدگی و سیل در رفسنجان گفت: آن‌طور که انتظار می‌رفت کمک قابل توجهی برای خدمت به مردم انجام نشد و ضرورت دارد دولت نسبت به جبران خسارت کشاورزان اقدام کند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: وحدت امت اسلامی یکی از آرمان‌های بلند دین مبین اسلام است و در پرتو وحدت داشته‌‌های یک جامعه حفظ می‌شود و جامعه به خواسته‌هایش می‌رسد.

وی تصریح کرد: بعضی کسانی که ادعای همفکری و همسویی در مسائل سیاسی دارند همه در صحنه خدمت هستند اما گاهی دچار خودزنی می‌شوند، در صورتی که باید اشکالات را برای اصلاح بیان کنیم نه برای تخریب و باید در میدان عمل کنار هم باشیم.جامعه نیازمند کار و خدمت دارد وقت‌مان را صرف دامن زدن به اختلافات نکنیم.

عسکری با بیان اینکه از ابزار رشد و تعالی دانش‌آموزان والدین و معلمان هستند، افزود: همگرایی و همراهی بین اولیا و مربیان می‌تواند در موفقیت این رسالت اثرگذار باشد.

وی ابراز کرد: در حوادث اخیر نوجوانان کم سن و سال که بیشتر تحت تأثیر احساسات گرفته و قدرت تحیل مسائل ندارند، وظیفه پدران و مادران و معلمان را بیشتر می‌کند که به این قضایا بیشتر توجه داشته باشند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر کشور که به یک بهانه بی‌اساس که دنیا هم آن را دید، عوامل خارجی و داخلی نظام با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزاری که در اختیار مردم است اعم از رسانه‌ها و ماهواره، از نوجوانان و محصلان علیه امکانات کشور و علیه خودشان به‌کار بردند.

وی افزود: تخریب آمبولانس که برای خدمت به مردم است نشان می‌دهد عوامل پشت پرده دلسوز مردم نبودند و عواطف و احساسات جوانان را تحریک کردند دشمن برنامه‌ریزی کرده ۱۷ نفر با سلاح گرم در بین آشوبگران دستگیر شدند، نیروی انتظامی مظلومانه وارد صحنه می‌شد و برای حفظ امنیت جامعه ورود می‌کردند.شهید دادند، آسیب دیدند زخمی شدند اما بدون سلاح در بین مردم آمدند و از مردم دفاع کردند.

بعضی لباس نیروی انتظامی از محل فروش این لباس‌ها تهیه کردند با سلاح و چاقو به جان مردم می‌افتد که به گردن نظام و نیروی انتظامی بیفتد پدران و مادران باید حواس‌شان جمع باشد در این مسائل درست عمل کنند.

آزادی زن حجاب از سر زن مسلمان برداری آیا پیام آزادی زن را می‌رساند، آیا توهین و جسارت به مقدسات درست است، یک عده از بیرون تحریک کردند و دعه‌ای قدرت تحلیل نداشتند و در دام دشمن افتادند.

عسکری با اشاره به خسارات سرمازدگی و سیل در رفسنجان اظهار داشت: آن‌طور که انتظار می‌رفت کمک قابل توجهی برای خدمت به مردم انجام نشد. قول مساعدی استاندر دادند که در هفته جاری کمکی به باغدارانی که گل‌ولای وارد باغ‌هایشان شده پیگیری‌هایی انجام دهند و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم کمک‌هایی برای خانه‌های آسیب‌دیده و قنوات اختصاص دهد و ماشین‌آلات سنگین راهسازی که بخاطر بعضی مسائل مدیریتی شرکت مس از روز شنبه دوباره برگردد.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خسارت سیل سرمازدگی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :