مسؤولان از پرداختن به حواشی پرهیز کنند/نگذارید به وحدت در شهرستان صدمه وارد شود

  • شناسه خبر: 67169
مسؤولان از پرداختن به حواشی پرهیز کنند/نگذارید به وحدت در شهرستان صدمه وارد شود

امامج معه رفسنجان با بیان اینکه اتحاد، وحدت و همدلی همه مسؤولان نظام در این برهه از زمان لازم است، گفت: این اتحاد و همدلی را پاس بداریم اگر اشکالی از همدیگر می‌بینیم به‌دنبال تخریب نباشیم و مسائل را با تذکر حل کنیم و نگذاریم در صف اتحاد ما خدشه‌ای ایجاد شود. همچمنین کار و تلاش مضاعف مسؤولان یکی دیگر از راه‌های شکست دشمن است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اتحاد، وحدت و همدلی همه مسؤولان نظام در این برهه از زمان لازم است، گفت: این اتحاد و همدلی را پاس بداریم اگر اشکالی از همدیگر می‌بینیم به‌دنبال تخریب نباشیم و مسائل را با تذکر حل کنیم و نگذاریم در صف اتحاد ما خدشه‌ای ایجاد شود. همچمنین کار و تلاش مضاعف مسؤولان یکی دیگر از راه‌های شکست دشمن است.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در هر عصر و زمان توجه به آن جدی و لازم است این است که انسان بتواند با بصیرت عمیق دشمن را بشناسد و توطئه‌ها و راه‌های برون‌رفت از توطئه‌های دشمن را ببیند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما از اول انقلاب مشخص و صف‌بندی‌های آنان مشخص بوده است و هر روز یک نقشه علیه جمهوری اسلامی اجرا کرده است.

عسکری ادامه داد: در تحریم اقتصادی اعلام کردند که شکست مفتضحانه‌ای خوردیم و در همه پروژه‌های‌شان شکست خوردند.یکی از پروژه‌های جدید دشمن سرگرم کردن مسؤولان به حاشیه‌ها و نپرداختن به امور و وظایف است.

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه لازم است و بصیرت یک مدیر و جامعه انقلابی اقتضا می‌کند، پرهیز از حواشی است.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: یکی از عوامل مهم این مخالفت‌ها و دشمنی‌ها سرعت پیشرفت ایران در مسائل علمی، صنعتی و نظامی است، البته مشکلات اقتصادی در جامعه هست اما آن‌چه مهم است پیشرفت‌های ایران است که دشمن برنمی‌تابد.دشمن از یک طرف ما را در سخت‌ترین تحریم‌ها قرار داده و امروز ایران را یک ابرقدرت نظامی می‌بیند که برای‌شان سخت و غیرقابل تحمل است.

عسکری خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد مدارس و دانشگاه‌ها را به‌جای آنکه دنبال تحصیل و تحقیق و نوآوری باشند هر روز به‌دنبال حواشی بکشاند.

وی با بیان اینکه اتحاد، وحدت و همدلی همه مسؤولان نظام در این برهه از زمان لازم است، افزود: این اتحاد و همدلی را پاس بداریم اگر اشکالی از همدیگر می‌بینیم به‌دنبال تخریب نباشیم و مسائل را با تذکر حل کنیم و نگذاریم در صف اتحاد ما خدشه‌ای ایجاد شود. همچمنین کار و تلاش مضاعف مسؤولان یکی دیگر از راه‌های شکست دشمن است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان فریضه فوری در چند سال اخیر گفتند جهاد تبیین بود که متاسفانه انجام نشد، متذکر شد: ادارات عملکرد خود را ترسیم کنند تا مردم با خدمات نظام آشنا شوند و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان بفهمند قبل از انقلاب کجا بودیم و به کجا رسیدیم و جهاد تبیین به معنای واقعی انجام شود.

لزوم ورود به کشت هاب گلخانه ای/نظم در فرودگاه رفسنجان برقرار می شود

حسین رضایی سرپرست فرمانداری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: درحوزه کشاورزی با توجه به منابع موجود آبی، تنها راه، ورود به کشت‌های گلخانه‌ای است به‌طوری که اگر دو هزار هکتار گلخانه در رفسنجان داشته باشیم به اندازه ۸۰ هزار هکتار سطح زیر کشت پسته ارزآوری خواهد داشت.

وی با اشاره به کمبود دارو در شهرستان از هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکس برای حل این مشکل خبر داد و نسیت به افزایش و نظم در پروازها از فرودگاه رفسنجان با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، سخن به میان آورد.

تکمیل آبرسانی به ۱۱۳ روستای رفسنجان تا خرداد ۱۴۰۳

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان هم به پروژه آبرسانی به ۱۱۳ روستای دارای تنش آبی در شهرستان رفسنجان اشاره و ابراز کرد: این طرج توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) .با کمک دولت و آبفا با قدرت در حال اجراست

وی از افتتاح خط انتقال آب به کبوترخان به طول ۲۷ کیلومتر تا پایان آبان‌ماه جاری خبر داد و گفت: پروژه آبرسانی به ۱۱۳ روستای شهرستان تا خردادماه ۱۴۰۳ تکمیل و مشکل آب این روستاها حل خواهد شد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری حسین رضایی حواشی شورای اداری محمد پساوند
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :