در نشست خبری ربیعی مطرح شد:

گل به خودی مدیرعامل شرکت مس به تیم مس رفسنجان/وضعیت بحرانی بودجه ای در تیم مس صدای ربیعی را درآورد

  • شناسه خبر: 67195
گل به خودی مدیرعامل شرکت مس به تیم مس رفسنجان/وضعیت بحرانی بودجه ای در تیم مس صدای ربیعی را درآورد

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه روی مس رفسنجان غلو می کنند، گفت: سال‌های گذشته مشکل نداشتیم و الان داریم چون عرضه و تفاضا نمی‌خواند اگر بخواهیم تیم جایگاه بالایی بگیرد باید سیستم رقابتی ایجاد کنیم که خیلی هزینه دارد اگر تیم والیبال مس به مسابقه نمی رود باید دید دلیلش چیست!

سرمربی تیم مس رفسنجان با بیان اینکه روی مس رفسنجان غلو می کنند، گفت: سال‌های گذشته مشکل نداشتیم و الان داریم چون عرضه و تفاضا نمی‌خواند اگر بخواهیم تیم جایگاه بالایی بگیرد باید سیستم رقابتی ایجاد کنیم که خیلی هزینه دارد اگر تیم والیبال مس به مسابقه نمی رود باید دید دلیلش چیست!

به گزارش روراستی، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان ضمن خوشامدگویی به تیم سپاهان این تیم را بسیار خوب، خوش ساخت و خوش مهره دانست و اظهار داشت: امسال این تیم از لحاظ قابلیت‌های بازی متفاوت از سال قبل است که هم ایده سال قبل و هم ایده امسال‌شان خیلی خوب و برای من محترم است.

وی ادامه داد: ما هم خودمان را برای بازی فردا مهیا کردیم و تیم با تمام انرژی وجود و تمرکز در بازی فردا حاضر خواهد شد و با توجه به شرایطی که بررسی کردم چون هر دوتیم جزو تیمهای رو به لو هستند نه فقط آیتم و شاخص گل زده بلکه در ایجاد شانش گل در فرصت‌سازی و حضور در ۱۸ قدم‌های حریف احتمال می‌رود بازی سرعت خوبی داشته باشد و بتواند فرصت خوبی ایجاد کند و امیدواریم بتوانیم فرصت‌های خوبی ایجاد کنیم.

ربیعی در خصوص محرومان و مصدومان گفت: در بازی فردا کریم‌زاده را مصدوم داریم و مهدی محبی در تمرین دو روز گذشته مصدوم شد.

وی با اشاره به وقفه لیگ به‌دلیل مسابقات جام جهانی اظهار داشت: این وقفه بیشتر از وقفه پیش فصلی است و تیم باید از نو ساخته شود. استراحتی خواهیم کرد و از نو برنامه‌ریزی خواهیم کرد و طبیعت کار هست، البته خوب نبود ما هوادار را بردیم یک دفعه بیست روز تعطیل شد و نیم فصل اول اما بعد از جام جهانی مطمئنم نظم خوبی دوباره بر لیگ حاکم خواهد شد.

ربیعی در خصوص اتفاقاتی که برای باشگاه مس در خصوص اعتبارات این تیم و وضعیت ورزشگاه‌های رفسنجان افتاده ابراز کرد: امسال سالی‌ست که من سیزدهمین سال حرفه‌ای سرمربی‌گری‌ام را دارم و نزدیک به بیست سال کار مربی‌گری می‌کنم و با تیم‌های زیادی کار کردم که به آن افتخار می‌کنم؛ پایه، دسته سه دسته دو و لیگ برتر و خدارا شکر همه‌اش با صعود و قهرمانی بالا آمدم. هیچقوت علاقه‌مند نبودم در مورد مشکلات تیم صحبت کنم و سعی کردم حامی تیمم باشم و در سال‌های گذشته هم با مشکلاتی اما خیلی کمتر مواجه بودیم اما الان بد نمی‌بینم که مواردی را مطرح کنم؛ به‌صورت کلی یک فرآیندی در اداره و اجرا داریم. روزی که رفسنجان آمدم تیم، لیگ یکی بود و خیلی نگرش‌ها و دیدگاه‌ها را به کمک تیم مدیریتی انجام دادیم و تیم در مسیر ارتقا قرار گرفته و با اقتدار قهرمان شد و نشان داد می‌تواند اگر درست روی آن سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شود مسیری که باشگاه‌های دیگر در مدت زمان طولانی جلو می‌برند در زمان کمتر خود را در جمع پنج شش تیم قرار دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: مس توانست در عرض دو سال در لیگ برتر خود را به جمع تیم‌هایی مانند فولاد، گل‌گهر، تراکتور و ذوب آهن برساند سال گذشته این تیم ششم شده طبق اعلام مدیران و مدیران ارشد مس بودجه این باشگاه ۱۲۸ میلیارد بوده این باشگاه ۹ تیم لیگ برتری دارد بودجه این باشگاه از ۱۲۸ میلیارد به ۱۶۲ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده اگر بودجه هشت تیم را کم کنیم آنچه می‌ماند بودجه تیم مس رفسنجان و سه سال است غلو می‌کنند بله از یک‌سری تیم‌های لیگ برتر شرایط بهتری داریم اما اصلا قابل مقایسه با تیم‌های دیگر که با آنان رقابت می‌کنیم، نیستیم در هر سیستم باید عرضه و تقاضا به هم بخواند اما اگر ما توانستیم به هر نحوی یک تیم را درست ببندیم چرا همه فکر می‌کنند این تیم حتما هزینه کرده خیلی از بازیکنان که الان ستاره هستند در همین تیم پرداخته شدند.

 

ربیعی ادامه داد: بازیکنان تأثیرگذاری در تیم گرفتیم مانند میثم تیموری از تراکتور، مجید علیاری از سایپا و فرشاد محمدی‌مهر. ما بازیکن از تیم‌های بالا نگرفتیم اما این بازیکنان وقتی به مس پیوستند به عضویت تیم ملی دعوت شدند مجید نصیری و هومن ربیع‌زاده که در تیم بازی می‌کنند از تیم‌های دسته دوم گرفتیم و اینجا پرداخته شدند ما یک بحث خرید یک بحث ساختن داریم. عواملی از این دست اما روی تیم مس رفسنجان غلو می شود بله اگر روز گذشته تیم والیبال در مسابقه‌اش شرکت نکرده باید دید چرا.

وی با بیان اینکه تیم مس رفسنجان الان با بحران‌های بسیار شدیدی روبه‌روست اما وظیفه من سرمربی و مدیریت باشگاه است که مسأله را حل کنیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان اضافه کرد: سال‌های گذشته مشکل نداشتیم و الان داریم چون عرضه و تفاضا نمی‌خواند اگر بخواهیم تیم جایگاه بالایی بگیرد باید سیستم رقابتی ایجاد کنیم که خیلی هزینه دارد.

ربیعی با اعلام اینکه هزینه تیم مس رفسنجان در رفسنجان از لحاظ ریالی بالاتر از تهران است چون دائما در اردو هستیم ۲۴ ساعته چهل نفر آدم دارند ندگی می‌کنند، افزود: سال‌های گذشته ریتم مناسب‌تری داشتیم و نتیجه‌اش را گرفتیم همه تیم‌ها با توجه به هدفگذاری‌ها هزینه می کنند.

وی ادامه داد: این پروژه‌های باشگاه‌داری در دنیا هم برنامه‌ریزی بلندمدت است خدا را شکر رفسنجان خوب کار کرده باشگاه مس رفسنجان در سه سال گذشته مدل بسیار موفقی بوده اما الان عرضه و تقاضا به هم نمی‌خواند.

ربیعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه من اعلام می‌کنم بنده به همراه کادر فنی تیم مس رفسنجان بیش از ۱۱ مسابقه که داشتیم دریافتی ما ۱۵ درصد بوده در صورتی که قبل از بازی اول همه کادر فنی ۳۰ درصد را باید می‌گرفتند، عنوان کرد: ۱۱ هفته یک کلمه حرف نمی‌زنیم. تمامی بازیکنان با تمام وجود برای تیم زحمت می‌کشند چون مردم رفسنجان و کارگران مس را دوست داریم من تیم مس رفسنجان را مانند بچه‌ام دوست دارم چهار سال از رزومه کاری من در این شهر رقم خورده و دوست ندارم تیم آسیب بییند. آینده نشاط و شادمانی مردم این شهر است هیچوقت یاد نگرفتیم مشکلات‌مان را فریاد بزنیم ما می‌جنگیم، مبارزه و تدبیر می‌کنیم تا بتوانیم از چالش‌های سنگینی که با آن روبه‌رو می‌شویم عبور کنیم چون هدف داریم و تا زمانی که سرمربی تیم مس رفسنجان باشم برای هدف و اعتلا و ارتقا فوتبال و مردم رفسنجان با تمام وجود کار می‌کنم و می‌جنگم و این موضوع را در گروه کاری و بازیکنانم جاری می‌کنم.

 

برچسب ها:
بودجه سرمربی مس رفسنجان شرکت مس فوتبال محمد ربیعی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :