رهاورد سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به رفسنجان

  • شناسه خبر: 67313
رهاورد سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به رفسنجان

سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به رفسنجان انجام و مصوباتی در حوزه راهها و حمل و نقل مطرح شد.

سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به رفسنجان انجام و مصوباتی در حوزه راهها و حمل و نقل مطرح شد.

به گزارش روراستی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به رفسنجان روکش ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان و آسفالت ۳۰ کیلومتر از کمربندی که در اثر سیل ـسفالت آن تخریب شده است ازجمله مصوبات این سفر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران رفسنجان اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس به دعوت حجت‌الاسلام جلالی نماینده خوب مردم رفسنجان و انار برگزار شد و مصوبات خیلی خوبی از جمله روکش آسفالت جاده‌های فرعی و روستایی بود که توافق شد ۱۰۰ کیلومتر از این جاده‌ها با اعتبارات ملی و استانی و تخصیص قیر ۵۰ درصد توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و ۵۰ درصد از منابع داخلی استان تخصیص پیدا کند.

وی ادامه داد: در خصوص آسفالت کمربندی رفسنجان که در اثر سیل آسفالت آن تخریب شده است نیز مصوب شد ۳۰ کیلومتر از این محور که بیشترین خرابی را دارد از طریق سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روکش انجام شود و ما برنامه‌ریزی می‌کنیم اگر سردی هوا مانع کار نشود تعهداتی که دادیم تا پایان سال عملی کنیم و در مجموعه همه مصوبات امروز را اجرایی خواهیم کرد.

تجهیز فرودگاه بین‌المللی رفسنجان تا یک ماه آینده

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر اعضای این کمیسیون و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کشور از توافق برای تجهیز فرودگاه رفسنجان تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا رضایی‌کوچی امروز در حاشیه سفر به رفسنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مصوبات این سفر اظهار کرد: با توجه به اینکه فرودگاه رفسنجان فرودگاه بین‌المللی است پروازهای آن به لحاظ تعداد، قابل قبول نیستند و هر هفته دو پرواز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: فرودگاه باند خیلی خوبی داشت، آتش‌نشانی و بحث ناوبری آن کامل بود اما به لحاظ سازه سالن و تجهیزات داخلی مشکلاتی داشت که در این سفر با شرکت فرودگاه‌های کشور توافق کردیم که این فرودگاه را کامل کنیم و پروازها را به چهار پرواز ارتقا بدهیم و تجهیزات مورد نیاز را در فرودگاه کامل کنیم.

وی به بحث جاده‌های روستایی و محورهای اصلی شهرستان رفسنجان پرداخت و عنوان کرد: توافق شد ۱۰۰ کیلومتر جاده روستایی روکش آففالت شود و موضوع  کمربندی شرقی شهر رفسنجان را در برنامه گذاشتیم ودر خصوص اتصال رفسنجان به شبکه ریلی سراسر کشور و کمربندی شرقی در جلسه مصوب شد که کار مطالعات آن انجام و در سال آینده در ردیف بودجه قرار گیرد.

 

برچسب ها:
آسفالت راهداری رفسنجان فرودگاه کمیسیون عمران محلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :