برپایی نمایشگاه «یاد یاران» با ۴۰ عکس دفاع مقدس در گلستان امین رفسنجان

  • شناسه خبر: 67369
برپایی نمایشگاه «یاد یاران» با ۴۰ عکس دفاع مقدس در گلستان امین رفسنجان

نمایشگاه یاد یاران با نمایش ۴۰ اثر از عکاسان دفاع مقدس مخاطبان خاص خود که دهه هشتادی هستند را در گلستان امین رفسنجان فراخواند.

نمایشگاه یاد یاران با نمایش ۴۰ اثر از عکاسان دفاع مقدس مخاطبان خاص خود که دهه هشتادی هستند را در گلستان امین رفسنجان فراخواند.
به گزارش روراستی، نمایشگاه عکس «یاد یاران» به‌همت بسیج هنرمندان و حمایت انجمن سینمای جوان و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان عصر امروز در گلستان امین دایر شد.
امیر موحدی مسؤول بسیج هنرمندان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد شهدا اظهار کرد: در شرایط فعلی که نسلی که جنگ را درک نکرده ضرورت دارد به طرق مختلف جهاد تبیین انجام داد که برپایی این نمایشگاه که حاصل کار هنرمندان دوران دفاع مقدس است و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را در قاب تصویر به نمایش گذاشتند، یک نوع آن است.
وی دهه هشتادی‌ها را مخاطبان اصلی این نمایشگاه دانست و گفت: در ساعات اولیه برپایی نمایشگاه شاهد حضور نوجوانان و جوانان زیادی بودیم که امیدواریم این نمایشگاه اثر خود را بگذارد.
موحدی عنوان کرد: ۴۰ اثر ملی و شهرستانی در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته که در زمینه ملی، آثار کاوه گلستان و آثار شهرستانی از عکاسانی همچون آقایان استادی، کشاورز، کلانتری، صفری و دیگر عکاسان دفاع مقدس رفسنجان که در جریان جبهه و جنگ از رزمندگان و رشادت‌های آنان عکس گرفته‌اند، به نمایش گذاشته شده است.
وی همچنین به اکران فیلم‌های دفاع مقدس از فردا در سینما امین رفسنجان اشاره کرد و گفت: تا بیست‌وششم که نمایشگاه دایر است دو فیلم کوتاه و چهار فیلم بلند ازجمله موقعیت مهدی اکران خواهد شد.
موحدی یادآور شد: نمایشگاه یاد یاران از ساعت ۴ عصر تا ۸ و نیم شب دایر است.
هشت سال دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ ایران است
عباس بلوچی مسؤول انجمن سینمای جوان رفسنجان نیز به خبرنگار ما گفت: شهرستان رفسنجان هنرمندان زیادی در حوزه عکاسی و فیلمسازی دارد و انجمن سینمای جوان همواره در راستای حمایت از آنان قدم برداشته است.
وی عنوان کرد: در نمایشگاه یاد یاران یک غرفه از شهدای دفاع مقدس دایر شده که نسل جدید ضرورت دارد با این جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند چراکه هشت سال دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ این مملکت است.

برچسب ها:
بسیج هنرمندان عکاسان دفاع مقدس عکس دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :