چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان به‌میزبانی رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 67388
چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان به‌میزبانی رفسنجان برگزار می شود

مسؤول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود و در این رویداد برای اولین‌بار بخش مردمی اضافه شده است.

مسؤول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود و در این رویداد برای اولین‌بار بخش مردمی اضافه شده است.

به گزارش روراستی، روح‌الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان امروز در نشست خبری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در شهر مس سرچشمه برگزار می‌شود و مانند سال گذشته که در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد، مجتمع مس سرچشمه به‌عنوان حامی در کنار بسیج خواهد بود.

محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز در این نشست اظهار داشت: در آستانه هفته بسیج چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را در پایان هفته جاری خواهیم داشت و دلیل برگزاری این رویدادها تأکیدات مقام معظم رهبری در تقویت فضای مجازی‌ست که آن را نیاز حیاتی برای کشور دانستند.

وی ادامه داد: همان‌طور که در بحث‌های دفاعی در دنیا حرف برای گفتن داریم و دشمن را متحیر کرده و شکست دادیم، بنا داریم با تولید محتوای غنی و فاخر دشمن را در عرصه فضای مجازی هم شکست دهیم که امروز جنگ ما جنگ در بستر فضای مجازی‌ست.

پساوند افزود: این رویداد با همکاری و هماهنگی استان، مس سرچشمه رفسنجان و محوریت سپاه ناحیه رفسنجان به‌مدت سه روز در سینما سرچشمه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان به‌عنوان قطب تولید محتوای دیجیتال کشور معرفی شده و تولیدات بچه‌های ما در استان کرمان فاخر است که نمونه‌های آن در کشور کمیاب است.

محمدرضا جندقی مسؤول مرکز شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان هم بیان داشت: سال گذشته که در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان این رویداد برگزار شد شاهد تولید محصولات خیلی خوبی بودیم و شرکت ملی صنایع مس ایران هم از این موضوع سود برد و توانست از چند محصول این جوانان استفاده کند.

وی ادامه داد: مس سرچشمه ۵۰ سال است که تولید می‌کند باید همگام با تکنولوژی روز دنیا شود و بتوانیم خودمان را با انقلاب صنعتی چهارم همگام کنیم.

باقری مسؤول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست هدف از برگزاری این رویداد را تقویت و حمایت تیم‌های تولید محتوا دانست و افزود: رهبری سال گذشته فرمودند دشمن از طریق فضای مجازی قصد حساسیت‌زدایی از ارزش‌های دینی و انقلابی دارد، که در اغتشاشات اخیر دیدیم که دشمن قصد داشت از طریق شایعه و تحریف و واورنه جلوه دادن وقایع مردم را به خیابان بیاورد.

وی بیان داشت: تولید محتوا یک رزمایش و رویدادی است که در جهت تحقق خواسته‌های حضرت آقا مهم و موثر است.

باقری ابراز کرد: چهارمین رویداد با پشتیبانی مس سرچشمه رفسنجان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان که یک برنامه استانی را اجرا می‌کنند در رشته‌های پویانمایی، موشن‌گرافی، نرم افزار و بازی از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم آبان برگزار می‌شود و تیم‌ها ۴۸ ساعت به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سال گذشته رویداد سوم کرمان در سطح کشور فتح‌الفتوح انجام داد و در سه رشته که بود دو رشته مقام اول از آن کرمان بود، تصریح کرد: از دل این رویدادها استعدادها شکوفا می‌شود که امیداوریم امسال هم بتوانیم رویداد پرمحتوایی داشته باشیم.

باقری به جزئیات برگزاری این رویداد پرداخت و گفت: افتتاحیه ساعت ۹ صبح چهارشنبه با حضور دبیر رویداد کشور برگزار می‌شود  و مراسم اختتامیه هم با حضور مسؤول فضای مجازی کشور برگزار خواهد شد.

وی یکی ازنکات خاص این رویداد در سال جاری را بخش مردمی که برای اولین‌بار اضافه شده است دانست و بیان کرد: تولید محتوای مردم‌پایه بر اساس تلفن همراه در رشته‌های عکس، ویدئوها و کلیپ‌های مردمی پوستر و آثار گرافیکی است که تا سه‌شنبه مهلت است که آثار خود را ارسال کنند.

مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: تا کنون ۷۰۰ اثر مردمی ثبت شده که روز اختتامیه، آثار مردمی را نیز داوری و تقدیر خواهیم کرد.

وی یادآور شد: موضوع رویداد برگرفته از مکتب حاج‌قاسم « کرمان ولایتمدار» نام‌گذاری شده که با هشتگ کرمان ولایتمدار در موضوعات شخصیت شهید سلیمانی، جهاد خدمت‌رسانی، جهاد آبرسانی برگزار می‌شود.

باقری متذکر شد: رویداد کشوری ۱۹ آذر در تهران برگزار می‌شود و تیم‌های برگزیده استان‌ها در رویداد کشوری شرکت خواهند کرد که امیدوایم استان کرمان امسال هم حضور تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز در بخش حرفه‌ای و مردمی داشته باشد.

 

برچسب ها:
بسیج تولید محتوا چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :