چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در سرچشمه رفسنجان/تصاویر

  • شناسه خبر: 67422
چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در سرچشمه رفسنجان/تصاویر

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در سرچشمه رفسنجان آغاز به کار کرد.

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در سرچشمه رفسنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش روراستی، امروز چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در  مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه رفسنجان آغاز به‌کار کرد.

سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در آغاز این رویداد اظهار کرد: امیدواریم محتواهایی که تولید می‌شود در این جنگ رسانه‌ای و سایبری که با دشمن داریم اثرگذار باشد و این محتواها مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمن در این جنگ جهانی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با قدردانی از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان جهت حمایت از برنامه‌های ارزشی و انقلابی اظهار داشت: بهترین انرژی پیشران و مشوق را از آموز‌ه‌های دینی برای انجام کارها می‌توانیم داشته باشیم.

وی بیان کرد: در صحنه امروز کشور دشمنان اسلام متحد، هماهنگ، بدون پرده و نقاب برای به زمین زدن جمهوری اسلامی به میدان آمدند و در رزم‌گاه فضای مجازی از تمام توان خود با لشکرهای سایبری خود ورود کرده و تولید کذب و دروغ می‌کنند.

وی عنوان کرد: باید به قدرت پایدار و توان مردم در این جنگ سایبری بارک‌الله و آفرین گفت که در این جنگ نابرابر تاب‌آوری کردند که خیلی ارزشمند است.

عسکری با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: امروز جنگ سخت سایبری در پیش داریم و همه عناصر دست به دست هم دادند و جنگ ترکیبی ایجاد کرده و در کنار آن جنگ روانی را هم رقم زدند.

امام جمعه رفسنجان ابراز کرد: زمانی که تلاش در راه حق باشد خداوند با تایید خود مردم را یاری می‌کند.

استان کرمان قطب تولید انیمیشن در کشور است

جعفری دبیر کشوری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: امسال ۷۹۱ تیم در سراسر کشور در این رقابت شرکت کردند.

وی عنوان کرد: این رویداد در بخش‌های پویانمایی، موشن‌گرافی، نرم‌افزار و بازی ویژه تلفن همراه برگزار می‌شود.

جعفری تصریح کرد: نزدیک به ۳۰ درصد جوایز ملی هرسال به کرمانی‌ها اختصاص داشته است. در بخش انیمیشن کرمان در حال تبدیل شدن به پایتخت انیمیشن ایران است.

وی افزود: در بخش اپلیکیشن و بازی‌های تلفن همراه هر تیمی که موفق به کسب رتبه‌های برتر شود توسط مجموعه شرکت منادیان برای تجاری‌سازی محصول‌شان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی از ساخت بازی “فرمانده مقاومت نبرد امرلی” خبر داد و گفت: قرار است این بازی به چند زبان ساخته شود. امروز زبان ارتباط با مخاطب زبان بازی و تولید محتوای دیجیتال است.

باقری مسوول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان‌ و دبیر رویداد استان کرمان نیز اظهار داشت: امروز در فضای مجازی نیازمند مجاهدت انقلابی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در فضای مجازی غلبه دارد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که با کار انقلابی و جهادی می‌تواند آن‌ها را ارائه کند.

باقری اضافه کرد: امروز دشمن از طریق شایعه و عملیات روانی قصد تحریف واقعیت‌ها را دارد اما تشت رسوایی او از بام افتاده و صدای دروغ‌های دشمن شنیده شده است.

مسوول فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اذعان شبکه‌های معاند مبنی بر اینکه دشمن به‌دنبال تجزیه ایران است، تصریح کرد: از هنرمندان جامعه مطالبه داریم در این جنگ ترکیبی دشمن با تولیدات فاخر خود این دروغ‌پردازی‌های دشمن را خنثی کنند.

وی ضمن قدردانی از سپاه رفسنجان و پشتیبانی بی‌نظیر مس‌سرچشمه رفسنجان، عنوان کرد: رویداد امروز در قالب ۲۶ گروه برگزار می‌شود، سال گذشته استان کرمان در دو رشته رتبه اول را کسب کرد.

گفتنی است: این رویداد روز جمعه به پایان می رسد و تیم های برتر به مرحله کشوری راه می یابند.

برچسب ها:
بسیج چهارمین رویداد رویداد تولید محتوای بسیج استان کرمان سرچشمه رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :