تشریح برنامه های هفته «بسیج» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 67435
تشریح برنامه های هفته «بسیج» در رفسنجان

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان برنامه های هفته بسیج در شهرستان را تشریح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان برنامه های هفته بسیج در شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش روراستی، سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار کرد: هرجا انقلاب نیاز پیدا کرده بسیج حضور داشته و در میدان بوده است و در سیل رفسنجان بسیجیان بدون چشمداشت در صحنه حضور داشتند.

وی با اشاره به شعار محوری امسال به‌عنوان «بسیج خدمتگزار مردم»، به روزشمار هفته بسیج پرداخت و ابراز کرد: در هفته بسیج همایش اقتدار بسیج با اجرای صبحگاه مشترک گردان‌های امنیتی و رزمی خواهر و برادر بسیج برگزار می‌شود و پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال در جام جهانی با همکاری و هماهنگی شهرداری، گلباران قبور مطهر شهدا، میقات صالحین، افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج، رزمایش امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی توسط تربیت‌بدنی ناحیه، یادواره‌های خانگی شهدا و دیدار با خانواده شهدا همچنین برپایی نمایشگاه خدمات و فعالیت‌های بسیج در روز ۲۹ آبان ازجمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه رفسنجان از اردوی جهادی پزشکی بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در فردوسیه آزادگان خبر داد و برگزاری شب شعر را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در رفسنجان اعلام کرد.

پساوند در بخش دیگری از سخنران خود به بخشی از عملکرد یکساله بسیج شهرستان رفسنجان اشاره و عنوان کرد: ۱۹۱ گروه جهادی سازماندهی شده در رفسنجان داریم که ۸۱۴۸ نفر روز در بحث سیل خدمت‌رسانی انجام دادند.

وی توزیع جهیزیه، ساخت دو واحد منزل مسکونی، تعمیر و بهسازی ۱۱ واحد مسکونی، کمک به لایروبی ۷۰۰ منزل در جریان سیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مجمع جهادگران شهرستان را ایجاد کردیم و گروه‌های جهادی سازماندهی شدند.
پساوند عنوان کرد: ۹۸۰۰ بسته معیشتی از سال گذشته تاکنون در شهرستان توزیع شده و اجرای طرح ویزیت رایگان شامل خدمت پزشکی و دندانپزشکی دیگر خدمات بسیج در یکسال گذشته در شهرستان رفسنجان بوده است.

وی با اشاره به کمک به بحث ازدواج آسان توسط حوزه مقاومت خواهران اظهار کرد: ۷۱ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار توسط بسیج سازندگی ایجاد شده است که ۱۳۶۰۰ عضو دارند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان به طرح امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: طی سه سال مشکل  ۱۱۳ روستای دارای تنش آبی شهرستان را برطرف خواهیم کرد که این طرح از خرداد امسال شروع شده و در صدد هستیم نیمه خرداد ۱۴۰۲ به اتمام برسانیم، ضمن آنکه برخی روستاها پیشرفت ۱۰۰ درصدی داشته و پروژه افتتاح شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: در اغتشاشات و آشوب‌هایی که در کشور رخ داده بسیجیان همیشه در کف میدان و پیشگام بودند و تا پاسی از شب برای کنترل ناآرامی‌ها برای امنیت مردم از جان خودشان گذشتند و به میدان آمدند.

برچسب ها:
سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان هفته بسیج
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :