پایان چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان+اسامی تیم های برتر

  • شناسه خبر: 67477
پایان چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان+اسامی تیم های برتر

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان به کار خود پایان داد.

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان به کار خود پایان داد.

به گزارش روراستی، باقری مسوول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: در این جنگ ترکیبی دشمن، رویدادی به‌مدت چهل و هشت ساعت برگزار کردیم و هنرمندان استان مجاهدانه حضور پیدا کرده و به تولید محتوا پرداختند که همه از نخبگان استان هستند.
وی ادامه داد: یکی از شاه‌کلیدهای مهم مقابله با عملیات روانی دشمن نهضت تولید محتوای تاثیر گذار شامل محتوای غنی اسلامی و انقلابی در قالب هنر به جامعه است.

باقری عنوان کرد ۲۶ تیم در این رویداد شرکت کردند که ۱۲ تیم تندیس دریافت می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار داشت: تاریخ در یک تقسیم‌بندی به دو قسمت تقسیم شده؛ یکی جاهلیت اولیه، دوم جاهلیت مدرن که در جاهلیت اول دختران را زنده به گور می‌کردند، علم و عالم را به زنجیر و اسارت می‌کشیدند و در جاهلیت ثانویه که امروز با آن مواجه هستیم زنانگی زن را منکرند یعنی زن باید مانند مردان باشد رفتار و پوشش او مانند مردان باشد. زن نباید فرزندآوری داشته باشد بلکه مردانه زندگی کند تا دیده شود و در این جاهلیت مدرن پلیدترین و شنیع ترین عمل در دنیا قانون شده است.

جلالی یکی از ابزارهای جاهلیت مدرن را رسانه دانست و افزود: غول رسانه‌ای دنیا در اختیار جاهلیت مدرن است و فن‌آوری و اطلاعات را در دست گرفته و قدرت در اختیار جاهلیت مدرن است که مثلث خطرناکی تشکیل داده است‌.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هرچه در فضای مجازی دیده می‌شود مردم و به‌ویژه نوجوانان فکر می‌کنند واقعی‌ست و حقیقت دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی باید مرزبان داشته باشیم، ۸۵ درصد هزینه‌ای که وزارت ارتباطات در این فضا هزینه می‌کند در اختیار اینستاگرام، واتس‌آپ و تلگرام است.

جلالی اضافه کرد: باید بسترها برای تولید محتوای ارزشمند در فضای مجازی فراهم شود چراکه این فضا بخشی از خانواده‌ شده و توجه به آن ضروری است.

ساجدی مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات استان کرمان نیز گفت: تلاش برای افزایش سرعت اینترنت در ۶۸ شهر استان در حال انجام است و در فاز اول ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کلید می‌خورد. اگر شرکت‌های بز گ استان در بحث ساخت و بهره‌برداری از دیتاسنتر ملی سرمایه‌گذاری کنند هم اشتغالزایی دارد هم مشکل در این خصوص حل می‌شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه هر کنشگر فضای مجازی به اندازه یک موشک برای آمریکا می‌ارزد، اظهار کرد: رویداد امروز یک اتفاق مهم در جبهه انقلاب فرهنگی‌ست و به مجموعه سپاه ثارالله باید تبریک گفت که به خواسته مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانید.
وی تصریح کرد: اتفاقات امروز در کف خیابان به‌دلیل بی‌توجه به دغدغه‌های رهبر انقلاب در حوزه فضای مجازی است.جلالی اذعان داشت: امروز دستگاه‌های امنیتی و نظامی در اوج اقتدار قرار دارند، دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی در وقایع اخیر موجب تغییر در میز موساد شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت جدید تمام موانع برای اینترنت ارزان، امن، سریع و سالم را برمی‌دارد و حتما این موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش روراستی، تیم‌های برتر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج استان کرمان در چهار رشته پویانمایی، نرم افزار، بازی و موشن‌گرافیک شامل رشته پویانمایی؛ مقام اول تیم آرمان عزیز از کرمان، مقام دوم تیم انیماتورهای عادی از کرمان، مقام سوم به‌طور مشترک تیم‌های رویان بسیج دانشجویی و ققنوس کرمان بودند.

در رشته نرم افزار: مقام اول تیم قهار از کرمان، مقام دوم تیم بسیج کارگری مس سرچشمه از رفسنجان و مقام سوم مشترکا تیم‌های شهید ستاری رفسنجان و سرباز گمنام از کرمان و در رشته بازی: مقام دوم تیم جهان نسل سایبری از کرمان، مقام سوم تیم ایران از کرمان بودند.

همچنین در رشته موشن گرافیک، مقام اول تیم کریم اهل بیت از رفسنجان، مقام دوم تیم آبی مدیا از راور و مقام سوم با تقدیر از گروه شهید بیاضی‌زاده، تیم‌های تایم لاین کرمان و معراج از سیرجان معرفی شدند.

برچسب ها:
استان کرمان چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج رفسنجان شهر سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :