بازدید معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از موسسه «آوای ترانه فرزانه»

  • شناسه خبر: 67485
بازدید معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از موسسه «آوای ترانه فرزانه»

معاون توسعه مدیریت و منابع و فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از دفتر موسسه فرهنگی و هنری آوای ترانه فرزانه بازدید و با مدیرعامل این موسسه گفت‌وگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع و فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از دفتر موسسه فرهنگی و هنری آوای ترانه فرزانه بازدید و با مدیرعامل این موسسه گفت‌وگو کرد.

به گزارش روراستی؛ سعید نجفی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع و فرهنگی و رسانه‌‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از دفتر موسسه فرهنگی و هنری آوای ترانه فرزانه فرزانه بازدید کرد.

او ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دفتر و آشنایی با عملکرد موسسه آوای ترانه فرزانه با دکتر رامشاد فرزانه مدیرعامل این موسسه به گفت‌وگو نشست.
نجفی‌زاده در این گفت‌وگو ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و هنری موسسه آوای ترانه فرزانه بر تعامل بیشتر این موسسه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همواره حامی هنرمندان این خطه است، گفت: ما خواستار انجام فعالیت‌های خلاقانه هنری هستیم و از مؤسساتی که در این مسیر گام برمی‌دارند، حمایت جدی خواهیم کرد.
دکتر رامشاد فرزانه مدیرعامل موسسه آوای ترانه فرزانه نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های موسسه از سعید نجفی‌زاده معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل حمایتش از هنرمندان تقدیر و تشکر کرد.
کشف و پرورش استعدادهای ارزشمند موسیقی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم

مدیرعامل موسسه آوای ترانه فرزانه گفت: کشف و پرورش استعدادهای ارزشمند موسیقی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و برنامه‌های مدونی را برای این مهم تدارک دیده‌ایم.

رامشاد فرزانه گفت: کار فرهنگی و هنری نیازمند ایجاد بسترهایی است که هنرمند و اصحاب فرهنگ به راحتی بتوانند آثارشان را تولید کنند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با این رویکرد، مشغول به فعالیت است که جای تقدیر دارد.

او ادامه داد: چند آلبوم موسیقی فاخر از هنرمندان بومی تولید کرده‌ایم و این کار را ادامه خواهیم  داد تا هنرمند بومی با آرامش فقط به فکر خلق اثر ارزشمند باشد.
فرزانه با بیان اینکه سعی کرده‌ایم با جامعه هنرمندان ارتباط مثبتی داشته باشیم و کشف استعدادهای هنری از اولویت‌های کار‌ی‌مان است، گفت: یافتن استعدادهایی که فوق‌العاده هستند و پتانسیل‌های بالایی دارند، یکی از برنامه‌های اصلی ماست و در این زمینه تا کنون با چند هنرمند که مستعد و علاقه‌مند هستند ارتباط گرفته‌ایم و مشغول فعالیت هستیم تا این استعدادها از دست نروند.
او ادامه داد: آمادگی داریم که هرزمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجوزهای لازم جهت برگزاری کنسرت را بدهد، کنسرت برگزار کنیم و بتوانیم در شاد کردن دل مردم نقش داشته باشیم.
فرزانه با اشاره به فعالیت موسسه آوای ترانه فرزانه در مناطق محروم و کم‌برخوردارتر استان گفت: با انجمن‌های موسیقی و ادارات ارشاد در شهرستان‌های جنوبی، شرقی و به صورت کلی محروم استان ارتباط برقرار کرده‌ایم و اعلام کرده‌ایم با این بزرگواران هم در زمینه آموزش افراد علاقه‌مند و هم رشد و پرورش استعدادها کار خواهیم کرد.
او اضافه کرد: مانند بازویی قوی در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود و سیاست واگذاری فعالیت به مردم را که در این دوره به آن توجه ویژه‌ای شده، ستایش می‌کنیم.
مدیرعامل موسسه آوای ترانه فرزانه ضمن تشکر از حضور سعید نجفی‌زاده بابت حضورش در آن موسسه این اقدام وی را امیدآفرین خواند و گفت: تعامل مثبت مدیران
فرهنگی استان با موسسه را به فال نیک می‌گیریم و خواستار تدوام چنین تعاملاتی هستیم.
او در پایان گفت: موسسه آوای ترانه فرزانه برای انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری که اداره کل ارشاد استان اعلام کند، آمادگی دارد و تمام توان خود را برای اجرایِ عالی آن به کار خواهیم بست.
برپایه این گزارش؛ دکتر رامشاد فرزانه تهیه‌کنندگى کنسرت‌هاى مطرح خواننده‌هاى ملی و بین‌المللى و همچنین کشف استعدادهاى درجه یک موسیقى و تولید آلبوم‌هاى ماندگار را در کارنامه خود دارد.

عزم خود را برای برداشتن گام‌های بلند در حوزه فرهنگی و هنری جزم کرده‌ایم

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا گام های بلندی برای انجام کارها و فعالیت‌های بزرگ برای اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در استان برداریم.

سعید نجفی نیز اظهار داشت: هیچ سرمایه‌ای مانند سرمایه انسانی نیست و این سرمایه ماندگار است؛ لذا خوشحالم که این موسسه به ساختاری منسجم در استفاده بهینه از منابع انسانی رسیده و در عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر استعدادها را کشف می‌کند و می‌پروراند.

او با بیان اینکه باید به فعالیت‌های فرهنگی و هنری نسل جوان و نوجوان به ویژه در مناطق محروم توجه داشت، گفت: باید در مناطق کم برخوردارتر، کارهای فرهنگی و هنری را افزایش داد تا سطح آگاهی جامعه از هنر و فعالیت‌های هنری افزایش پیدا کند.
نجفی افزود: اگر موسسات فرهنگی و هنری با برنامه‌ریزی مدون و نیاز سنجی دقیق از وضعیت جامعه قدم بردارند، مخاطبین بیشتری را جذب کرده و اثرگذاری برنامه‌های آنان بیشتر خواهد بود و موسسه آوای ترانه فرزانه این مهم را رعایت کرده که جای تقدیر دارد.
نجفی‌زاده با اشاره به اینکه دولت سیزدهم قصد برون‌سپاری امور فرهنگی و هنری را دارد، گفت: تلاش دولت مردمی بر این است که همه امورات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، و … را به مردم بازگرداند. در واقع از دولت سلب اختیار نمی شود. چون دولت هدایت، نظارت و تسهیل‌گری را بر عهده دارد. ریل گذاری به این سمت است که دولت با اعتقاد به آرمان‌ها، اهداف و اصول انقلاب اسلامی و قانون اساسی، فعالیت‌های فرهنگی را به جریان‌های مردمی واگذار کند و مردم عهده دار مسئولیت‌های اصلی کار بشوند و در این بیان از چنین موسساتی استفاده خواهیم کرد.
او ادامه داد: امروز توجه به موضوع افکار عمومی جنبه مضاعفی پیدا کرده است چرا که معتقدیم هیچ دوره‌ای از حکمرانی بدون حضور افکار عمومی و مردم  قادر به تعریف خود نخواهد بود.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن تشکر از فعالیت‌های موسسه آوای ترانه فرزانه و آقای دکتر رامشاد فرزانه مدیرعامل این موسسه گفت: این موسسه حرکت‌های و اقدامات خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد و حتما در آینده در برنامه‌های متفاوت هنری از توان موسسه آوای ترانه فرزانه بیشتر استفاده خواهیم کرد.
او اضافه کرد: بنا داریم از هنرمندان جوان، خلاق و ارزشی بیشتر استفاده کنیم و بستر را برای فعالیت این قشر فراهم کنیم.
نجفی‌زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا گام های بلندی برای انجام کارها و فعالیت‌های بزرگ برای اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در استان برداریم.
نجفی زاده در پایان ابراز امیدواری کرد: دست در دست هم، فضایی برای ترقی و حرکت روبه‌جلو پارامترهای فرهنگی و هنری این سرزمین فراهم می‌کنیم.
انتهای پیام
برچسب ها:
بازدید سعید نجفی زاده معاون اداره کل ارشاد موسسه آوای ترانه فرزانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :