آقای رستمی! مگر در رفسنجان قحط الرجال است

  • شناسه خبر: 67489
آقای رستمی! مگر در رفسنجان قحط الرجال است

در حالی که رفسنجان نیروهای متخصص بومی دارد، گماشتن نیروهای غیربومی و البته خارج از حوزه مس در بعضی مدیریت ها در شرکت مس جای تعجب دارد.

به گزارش روراستی، پس از رفتارها و عملکردی که رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی چند ماه مدیریت خود داشته، ازجمله خروج هزاران میلیارد سرمایه این منطقه از بانک های استان به ویژه رفسنجان، تغییر و تحولاتی که در مدیریت های مختلف داده غیرقابل باور است. از انتصاب های فامیلی که خود نیز به آن معترف شد تا اخیرا تغییر مدیران در مجموعه رفسنجان،

در حالی که ما نیروهای متخصص بومی در رفسنجان کم نداریم، اما جناب مدیرعامل نیروهای غیربومی که بعضا هیج تخصصی در حوزه مس ندارند را از شهرهای مجاور گمارده و مشخص نیست هدف او از این کارها چیست.

اما گذشته از عملکرد سراسر انتقادی رستمی، خواب زمستانی مسؤولان رفسنجان و استان کرمان هم جای تأمل دارد. مسؤولان رفسنجان نباید بگذارند این چنین منابع از بانک ها خارج شود و به فرزندان این منطقه با گماردن نیروهای غیربومی، دهن کجی شود.

بهتر است از این خواب برخیزند و برای حفظ منافع شهرستان و احقاق حقوق مردم مانع از ادامه این روند شوند

برچسب ها:
رستمی شرکت مس قحط الرجال مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مدیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مدافع خاک

    والله ما که زمان مدیر قبلی رفتیم که در یک پروژه خط تولید به صورت موقت فعالیت کنیم صرفا برای رزومه کاری گفتند نمی شه اومدیم پشت سرمون نگاه نکردیم.ازاین یکی نمی دونیم معیار انتخابش تخصص است یا خط راست نوشتن نمی دونم ما که تخصص داریم نشستیم گوشه خونه واز سر شیطنت ودلخوری از عملکرد مسئولین نالایقمون سر به سر مسئولین رده بالا می ذاریم انها هم روزا برامون سایه بون می فرستند هی چی بگیم دنیا دو روز بقیه اش روز به روز اما چشم بهم بزنی نه ۴۰و۵۰مال دنیا جلو افتادی ن توان ساختن اخرت داشتی هیچی بازنده هر دو دنیا خخ

    فردین

    حکایت همچنان باقیست