نسبت به انتصاب نیروی غیرمتخصص و غیرمتعهد در مجموعه مس اعتراض می کنیم/بازگشت منابع مس به بانک های رفسنجان

  • شناسه خبر: 67498
نسبت به انتصاب نیروی غیرمتخصص و غیرمتعهد در مجموعه مس اعتراض می کنیم/بازگشت منابع مس به بانک های رفسنجان

امام جمعه رفسنجان گفت: مطالبات و دغدغه‌های ما به‌طور کلی در ادارات و مس، مدیریت کارآمد، متخصص و متعهد است اگر مدیر کارآمد و مجربی بردارند و یک فرد غیر متخصص و غیرمتعهد جای او بگذارند ما اعتراض خواهیم کرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: مطالبات و دغدغه‌های ما به‌طور کلی در ادارات و مس، مدیریت کارآمد، متخصص و متعهد است اگر مدیر کارآمد و مجربی بردارند و یک فرد غیر متخصص و غیرمتعهد جای او بگذارند ما اعتراض خواهیم کرد.

به گزارش رواستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در اهمیت بسیج همین جمله کافی‌ست که امام خمینی(ره) فرمودند« از خدا می‌خواهم با بسیجیان مرا محشور کند».

وی بیان داشت: امام راحل بسیج را لشکر مخلص خدا دانستند. این چهار کلمه هم کمیت و هم کیفیت بسیج را بیان کرده و هویت بسیج را تبیین کرده است.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: سمت و جهت حرکت بسیج به‌سوی خداست و امام فرمودند« اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد». امروز اگر می‌بینیم کشورهای متجاوز این همه تلاش می‌کنند و ناامنی ایجاد می‌کنند می‌خواهند دوباره در کشور سلطه ایجاد کنند اما با وجود بسیج دست دشمن تا ابد از این ملت و کشور قطع خواهد شد.

عسکری خاطرنشان کرد: سزاوار است مسؤولان نظام در خدمت مجموعه بسیج باشند و نگذارند در پیچ و خم ادارات و در مسائل زندگی و معیشت‌شان سرگردان و گرفتار باشند. این لشکری که همیشه در کنار مردم و برای مردم بوده‌اند، در سیل، زلزله و گرفتاری‌ها حتی در کارهایی که در مأموریت یک مجموعه نظامی نیست مانند آبرسانی، این خدمات ارزنده را باید ارج نهیم.

وی ابراز کرد: مطمئنا این لشکر مخلص خدا چشم فتنه را کور خواهد کرد و این بساط جمع خواهد شد.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره خطبه حضرت امیر و اشاره به اینکه این روزها در فضای مجازی و محافل مختلف از کسانی که از جامعه و ملت بریدند همان کسانی که از نردبان نظام بالا رفتند و از سرمایه‌های این کشور استفاده کرده و ثروت اندوختند اما به کشور و مردم پشت و خیانت کردند، ادامه داد: زمان امام علی(ع) هم از این آدم‌ها بودند کسانی که چند روزی بودند و بار خود را بستند و به دشمنان آن زمان پیوستند، این‌ها از اول هم دنبال منافع خودشان بودند.

وی اظهار داشت: سلبریتی‌ها هرجا ببینند نان و منافع‌شان بیشتر است به همان‌ها خدمت می‌کنند این‌ها از جور و عدالت فرار نکردند بلکه دنبال مادیات بودند.

امام جمعه رفسنجان افزود: در بحث مسائل مس و انتصابات در این شرکت نگرانی‌هایی مطرح می‌شود. در بحث  انتصابات هم رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس دو بار دستور دادند دخالت نکنند همچنین به‌نحوی از ائمه جمعه هم خواسته شده که در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند. اما اگر نظر و مشورتی بخواهند نظر مشورتی را مطرح می‌کنیم.

وی با اشاره به خروج منابع مس از بانک‌های استان و شهرستان رفسنجان تصریح کرد: با تذکراتی که داده شد و پیگیری‌هایی که استاندار انجام داد منابع اکثرا به بانک‌ها برگشته و منابعی جابه‌جا شده اما این جابه‌جایی به نفع مردم بوده است.

عسکری عنوان کرد: مطالبات و دغدغه‌های ما به‌طور کلی در ادارات و مس، مدیریت کارآمد، متخصص و متعهد است اگر مدیر کارآمد و مجربی بردارند و یک فرد غیر متخصص و غیرمتعهد جای او بگذارند ما اعتراض می‌کنیم.خط قرمز ما افزایش تولید و حفظ آرامش کارگران و کارکنان شرکت مس و ارائه خدمات بهتر و بیشتر هم به کارکنان صنعت مس هم به کسانی که در حوزه مس قرار دهند، است.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بانک های رفسنجان حجت الاسلام اسغر عسکری شرکت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :