اخلاص و صداقت «حاج قاسم» او را به درجه اعلی رساند/ برگزاری سالگرد سردار و یادواره شهدای شهرستان+تصاویر

  • شناسه خبر: 67774
اخلاص و صداقت «حاج قاسم» او را به درجه اعلی رساند/ برگزاری سالگرد سردار و یادواره شهدای شهرستان+تصاویر

امام جمعه رفسنجان گفت: سردار سلیمانی اهل صدق بود و عمل خالصانه‌اش کلام صدق را بالا می‌بُرد و این خصلت او را به درجه اعلی رساند.

امام جمعه رفسنجان گفت: سردار سلیمانی اهل صدق بود و عمل خالصانه‌اش کلام صدق را بالا می‌برد و این خصلت او را به درجه اعلی رساند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همراهانش و یادواره شهدای شهرستان رفسنجان در معراج شهدای این شهر اظهار کرد: حاج‌قاسم مرد میدان مبارزه با کفر و استکبار جهانی و فرمانده مدیر و مدبری بود که دشمنان حتی از نام و تصویر او نگرانند و هراس دارند.

وی بیان داشت: امام خامنه‌ای در حدود چهل عبارت و شصت عنوان و فضیلت را بعد از شهادت سردار سلیمانی مطرح فرمودند. در روز شهادت سردار در ۱۳ دی ۹۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی که بهترین قاسم‌شناس زمانه و بهترین کسی است که از نزدیک با خدمات این مرد بزرگ آشنایی دارد، مطالب فراوانی ازجمله فرمودند او نمونه برجسته از تربیت‌شدگان و مکتب امام بود را مطرح کردند.

عسکری ادامه داد: رهبر انقلاب از حاج‌قاسم به‌عنوان انسانی که رشد کرده، بالا آمده و به‌عنوان یک فرد شاخص و ممتاز و کسی که در مکتب اسلام، انقلاب و امام آبدیده شده و رشد کرده و منشأ خدمات بالایی بوده است و کسی که دارای مکتب است از او یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، خلاصه مکتب سردار سلیمانی دو کلمه است؛ مکتب صدق و اخلاص، سردار سلیمانی کسی بود که کردارش گفتارش را تأیید می‌کرد و در صحنه گفتار و رفتار ایمان و اعتقادات او برای جامعه تفسیر می‌شد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه طبق آیات قرآن؛ سخن پاک به سوی خدا صعود می‌کند، گفت: سخن صادقانه نیاز به نیرویی دارد که کلام صدق را بالا ببرد، عمل صالح موتور پیشران کلام طیبه است و سردار سلیمانی اهل صدق بود و عمل خالصانه‌اش کلام صدق را بالا می‌بُرد.

رفیق دیرین حاج‌قاسم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در آموزه‌های دینی واژه مکتب داریم، مکتب اصول و ارزش‌هایی است که نزد یک جامعه و آیین و مذهب پذیرفته شده و از آن دفاع و به آنها عمل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی که از او به‌عنوان صاحب مکتب نام برده می‌شود، کسی‌ست که باورها و اعتقادات دینی، مذهبی و انقلابی دارد و هرگز در باورهایش دچار تردید نشد و در جنگ فکری که امروز در دنیا هست و به‌دنبال این همه القاء شبهه‌هایی که وجود دارد هرگز دچار تردید نشد و عقایدش را بیان و از آنان دفاع کرد و در میدان مبارزه قدم گذاشت.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: امسال جمله نمادین مراسم سردار سلیمانی به‌عنوان جا‌ن‌فدا نام‌گذاری شده، اگر خودش را جان‌فدای ملت و انقلاب و اسلام می‌داند در میدان عمل این عمل را اعلان می‌کند و مرد عمل است.

وی اضافه کرد: اینکه شهید سلیمانی از سردار سلیمانی کارآمدتر می‌درخشد به‌دلیل صداقت و اخلاصش بود. امروز بیش از ۸۰ کشور جهان در پایتخت مقاومت در کرمان جمع شدند برای زیارت مزار او و مواکبی که در کرمان برقرار شده یادآور اربعین حسینی است. چه می‌شود که یک انسان از یک خانواده عشایری نه پول دارد، نه پارتی دارد نه کسی را دارد که یک جریان سیاسی بخواهد او را بالا ببرد اما با اخلاص قدم در میدان گذاشت و خداوند او را بلندآوازه کرد و می‌بینیم چگونه دلهای مشتاق مردم از سراسر دنیا به گلزار شهدای کرمان می‌آیند.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: فراخوان‌هایی که عده‌ای احمق در ماه‌های اخیر با فحش و بدگویی دادند و مردم را دعوت به آشوبگری کردند چقدر جواب داد! در حالی که برای سالگرد سردار سلیمانی حتی یک فراخوان داده نشد و دلهای شیدا از سراسر دنیا در کرمان گرد مزارش جمع شدندو علاقه و محبت‌شان به سردار را به نمایش گذاشتند.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حاج قاسم حجت الاسلام عسکری سردار سلیمانی یادواره شهدای رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :