ربیعی: مس ۱۴۰۰ دقیقه در جریان بازی گل نخورده است/ نحوه رفتار با علی دایی بهتر باشد

  • شناسه خبر: 67812
ربیعی: مس ۱۴۰۰ دقیقه در جریان بازی گل نخورده است/ نحوه رفتار با علی دایی بهتر باشد

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: اگر گل نفت آبادان مقابل مس رفسنجان که بازیکن حریف دو متر در آفساد بود و همه هم اذعان می‌کنند را محاسبه نکنیم در هزار و ۴۰۰ دقیقه که بازی صورت گرفته مس رفسنجان در جریان بازی گل نخورده است.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: اگر گل نفت آبادان مقابل مس رفسنجان که بازیکن حریف دو متر در آفساد بود و همه هم اذعان می‌کنند را محاسبه نکنیم در هزار و ۴۰۰ دقیقه که بازی صورت گرفته مس رفسنجان در جریان بازی گل نخورده است.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل پیکان اظهار کرد: ما در فوتبال کار می‌کنیم و کسانی که برای فوتبال و شادی همه ما و مردم زحمت کشیدند برای من و فوتبال قابل احترامند.

وی ادامه داد: من به عنوان حقیرترین عضو فوتبال چه زمانی که دایی برای تیم ملی ایران گل زد و چه زمانی که افتخار همکاری با او را داشتم بر خودم وظیفه می‌دانم که خواهش کنم رفتار و برخورد بهتر برای کسانی که برای فوتبال زحمت کشیدند، داشته باشند.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: در رابطه با بازی فردا از نظر من بازی نزدیک و سختی خواهد بود خوش آمد به مجموعه تیم پیکان دارم پیکان تیم جوان، خوب و دونده است و در فصل گذشته بازی‌های خیلی خوبی در رفت و برگشت داشتیم. بازی فردا هم بازی نزدیکی خواهیم داشت. امیدوارم با همت خوب و برنامه‌ریزی درستی که از بازی بتوانیم داشته باشیم و راهکارها را برای تاکتیک درست ارائه کنیم، بتوانیم از پس بازی فردا بربیاییم وامتیازات کامل را کسب کنیم.

وی بیان کرد: تیم پیکان در دو بازی اخیر مقابل سپاهان و پرسپولیس نشان داده تیم بسیار خوبی‌ست. لیگ امسال تیم‌ها نزدیک و بازی‌ها سنگین و غیرقابل پیش‌بینی است.

ربیعی خاطرنشان کرد: قبول دارم تیم ما در گل زده مقداری نسبت به آماری که دارد پایین است. سال گذشته خیلی آمار بالاتری داشتیم ناراحت هم نمی‌شوم که هرهفته توسط رسانه ها تکرار می‌شود. مهم این است تولید حمله داریم موقعیت هم ایجاد می‌کنیم ان‌شاءالله به گل هم خواهیم رسید از رسانه‌ها می‌خواهم به تیم انرژی دهند اگر بازیکنان تمرکز داشته باشند در هر بازی موقعیت‌ها را به گل خواهند رساند.

وی اظهار داشت: اگر به بازی سپاهان و پیکان، پرسپولیس و پیکان نگاه کنیم پیکان تیمی هست که به تیم‌های رقیب خود کم موقعیت می‌دهد تیم مس در خصوص سازمان بازی جزو بهترین‌هاست. قبل از بازی فردا بگویم؛ تیم ما چهار گل خورده دارد اما آمار فنی‌تر می‌دهم اگر گل نفت آبادان مقابل مس رفسنجان که بازیکن حریف دو متر در آفساد بود و همه هم اذعان می‌کنند را محاسبه نکنیم در هزار و ۴۰۰ دقیقه که بازی صورت گرفته مس رفسنجان در جریان بازی گل نخورده است.

سرمربی تیم مس رفسنجان اضافه کرد: اینکه مس توانسته در چهارده مسابقه در حین بازی گل نخورد یک دستاورد بزرگ تاکتیکی است.

وی تصریح کرد: مس موقعیت در هر بازی زیاد دارد و مقداری بدشانسی داریم اما به همه بچه‌های خط جلو ایمان و باور دارم و مطمئن هستم روند گلزنی ما بهتر خواهد شد و ما تاکتیک‌مان را ادامه خواهیم داد.

ربیعی در خصوص محرومان و مصدومان بازی فردا عوان کرد: حامد لک را به‌دلیل مصدومیت وی در هفته گذشته نداریم و امروز هم در تمرین مهرداد رضایی مصدوم شد که تا ۹ و نیم امشب وضعیت او مشخص می‌شود.

وی در خصوص هواداران گفت: تمهیداتی صورت گیرد که هواداران بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند ذات فوتبال وابسته به هواداران است که بتوانند شور و اشتیاق را در بازی ایجاد کنند.

 

برچسب ها:
پیکان سرمربی مس رفسنجان علی دایی فوتبال محمد ربیعی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :