ربیعی: مس با همین فرمان و صلابت جلو می رود/ هواداران تیم را حمایت کنند

  • شناسه خبر: 67915
ربیعی: مس با همین فرمان و صلابت جلو می رود/ هواداران تیم را حمایت کنند

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: مس در شرایطی هست که می‌تواند این روندی که در چند وقت اخیر دارد را با همان فرمان و صلابت جلو برود.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: مس در شرایطی هست که می‌تواند این روندی که در چند وقت اخیر دارد را با همان فرمان و صلابت جلو برود.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: به تیم نساجی خیرمقدم عرض می‌کنم .این تیم کار فنی بسیار خوبی دارد و در رابطه با بازی فردا با توجه به شناختی که از تیم نساجی داریم فوتبال خوبی بازی می‌کند و نقاط ضعف و قوتی که فکر می‌کنم  هردوتیم از هم مطلع هستند اگر شرایط زمین با توجه به بارندگی اخیر اجازه دهد فکر می‌کنم بازی خوب و لذت‌بخشی باشد.

وی ادامه داد: مس در شرایطی هست که می‌تواند این روندی که در چند وقت اخیر داریم را با همان فرمان و صلابت جلو برود.

سرمربی تیم س رفسنجان در باره نزدیکی تیم‌ها در جدول گفت: چند تیم در جدول نزدیک هستند نشان می‌دهد امسال نسبتا کیفیت در لیگ بوده و صددرصد می‌تواند یک رقابت را در لیگ نگه دارد.

وی در خصوص نظرسنجی‌ها نسبت به تیم مس و مربی این تیم گفت: قسمتی از آن به کار ما برمی‌گردد؛ بنده، بازیکنان و تیم و بخشی در اختیار باشگاه است که نیازمند تقویت هستیم. همه تیم‌های رقیب ما در حال تقویت هستند.

ربیعی با ابراز گله‌مندی از نحوه اعلام محرومان تیم توضیح داد: ما روز نهم با استقلال بازی داشتیم و به هر دلیلی که امروز که بیست و هشتم هست ساعت ۴ و بیست دقیقه به ما ابلاغ کردند که دو بازیکن ما محروم هستند که واقعا این کار را غیرحرفه‌ای می‌دانم. ضمن اینکه حسن جعفری  بیمار و فرشید جعفری هم مصدوم است که کار را برای ما سخت می‌کند. برای بازی فردا شانزده نفر یا هفده نفر هستیم. اگر قرار است محرومیتی باشد من مربی باید اول هفته بدانم بازیکنی را ندارم، نه کمتر از ۲۴ ساعت، همه برنامه‌ریزی و نقشه‌هایی که داشتییم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد اگر قرار است کمیته انضباطی رای دهد باید چند روز قبل از بازی اعلام کند که باشگاه، سرپرستی و کمیته حقوقی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: ما کارمند باشگاه را فرستادیم که بپرسد برای ما چنین ابلاغی آمده یا نه، ما خودمان از سایت‌های خبری متوجه شدیم.

ربیعی با بیان اینکه حتی در تمرین امروز هم برنامه‌ریزی روی نفرات داشتیم، تصریح کرد: اما بچه‌ها را منسجم و تیم را مصمم می‌بینم و با همه مشکلات و غیبت نفراتی که داریم سعی می‌کنیم با همان نظم همیشگی و انسجام تیمی که داریم در بازی فردا حاضر شویم که حالا حضور هواداران در ورزشگاه می‌تواند تأثیرگذار باشد و از همه هواداران دعوت می‌ک‌نم که حامی تیم مس رفسنجان باشند.

برچسب ها:
سرمربی مس رفسنجان لیگ برتر محمد ربیعی هواداران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :