«جمهوری اسلامی» یک جریان ماندگار و ریشه دار است

  • شناسه خبر: 68088
«جمهوری اسلامی» یک جریان ماندگار و ریشه دار است

امام جمعه رفسنجان گفت: جمهوری اسلامی ایران یک جریان ماندگار و ریشه‌دار و اساسی‌ست و به راه خودش تا ظهور مهدی صاحب‌الزمان(عج) ادامه می‌دهد.

امام جمعه رفسنجان گفت: جمهوری اسلامی ایران یک جریان ماندگار و ریشه‌دار و اساسی‌ست و به راه خودش تا ظهور مهدی صاحب‌الزمان(عج) ادامه می‌دهد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک اعیاد رجبیه و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: اگر روز ولادت امام علی(ع) را روز پدر نامیدند ریشه در کلام پیامبر(ص) که فرمودند من و علی‌بن ابیطالب(ع) پدران این امت هستیم، بوده است و بر این پذیرش که ما به‌عنوان فرزندان پیامبر و امام علی(ع) هستیم حقوق مترتب می‌شود که یکی از آن؛ پدر بر فرزند ولایت دارد، پس مبادا در ولایت امیرالمومنین دچار تردید شویم.

وی تصریح کرد: آغاز چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  را در حالی جشن می‌گیریم که در مقابل توطئه‌های سیاسی، تحریم‌ها و جنگ ایستادگی کردیم تا زمانی که رهبری معظم مانند دیده‌بان انقلاب باشند و  پایه‌های انقلاب محکم باشد دشمن نمی‌تواند آسیبی به انقلاب اسلامی برساند.

عسکری به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و ابراز کرد: قبل از انقلاب از نظر پزشکی شهر رفسنجان در فقر مطلق بود و پزشکانی از هند، بنگلادش و پاکستان کار می‌کردند الحمدالله به لطف خدا و با تلاش دولت‌ها در همین رفسنجان تا الان بیش از دو هزار پزشک از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی افزود: در رفسنجان حتی یک مرکز آموزش عالی نبود الان در بیش از ده مرکز دانشگاهی دانشجو تحصیل می‌کند و در حال حاضر ۳۰ پروفسور در دانشگاه‌های رفسنجان تدریس می‌کنند و ۵ دانشمند رفسنجانی مقالات علمی‌شان جزو پراستنادترین مقالات علمی دنیاست که این‌ها همه افتخار است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: ‌پس از شکست پروژه اغتشاش به‌دلیل اشتباه محاسباتی دشمن که از حضور مردم غافل بودند، عوامل محرک خارجی هر روز برای مذاکره پیغام می‌فرستند و از اینکه سپاه را به‌عنوان نهاد تروریستی اعلام کردند منصرف شده‌ند و این قانون پارلمان اروپا را لغو کردند.

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران یک جریان ماندگار و ریشه‌دار و اساسی‌ست و به راه خودش تا ظهور مهدی صاحب‌الزمان(عج) ادامه می‌دهد.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جمهوری اسلامی حجت الاسلام عسکری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :