دعوت امام جمعه رفسنجان از آحاد مردم برای حضوری پرشور در راهپیمایی «۲۲ بهمن»

  • شناسه خبر: 68140
دعوت امام جمعه رفسنجان از آحاد مردم برای حضوری پرشور در راهپیمایی «۲۲ بهمن»

امام جمعه رفسنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دشمن می‌دهد که نتوانستند و نخواهند توانست مردم را از هم جدا کنند و این روز یک رزمایشی هست که همه سربازی و گوش به فرمان بودن خود در مقابل رهبر انقلاب را اعلام می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دشمن می‌دهد که نتوانستند و نخواهند توانست مردم را از هم جدا کنند و این روز یک رزمایشی هست که همه سربازی و گوش به فرمان بودن خود در مقابل رهبر انقلاب را اعلام می‌کنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ اظهار کرد: فرزندان این مرزوبوم در سال ۶۴ از اروند گذشتند و قدرت جمهوری اسلامی را به دنیا نشان دادند و کام مستکبران و متجاوزین را تلخ کردند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در بیش از چهل سالی که گذشت دشمنان توطئه‌های زیادی بر کشورما روا داشتند که همه خنثی شدند.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن یادآور پرشکوه‌ترین تاریخ ملت ایران و اوج قله عظمت ایران است و همان‌طوری که حوادث مهم تاریخ بشریت را زنده نگه می‌داریم، این روز را باید زنده نگه داریم.

عسکری تصریح کرد: ملت ایران با دست خالی در مقابل دنیا اما با توکل و اعتماد به خدا ایستاد و  پیروز شد، آمریکایی‌ها چندین هزار مستشار نظامی در ایران داشتند ژانرال‌های ایرانی به‌عنوان گماشته ژنرال‌های آمریکایی بودند و حدود ۳۵ هزار نیروی نظامی آمریکایی‌ها در ایران داشتند و می‌خواستند شاه را یاری کنند اما هیچ غلطی نتوانستند کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان بعد از انقلاب توطئه‌های متعدد کردند، هشت‌سال جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و ده‌ها پایگاه اطلاع‌رسانی برای تخریب اذهان عمومی ایجاد کردند اما در همه توطئه‌های‌شان ناکام ماندند البته نباید از دشمن غافل شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: هدف دشمن به زانو درآوردن و شکست نظام جمهوری اسلامی است.

عسکری خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم تنها کشوری که به سوی آمریکا موشک فرستاد ایران اسلامی بود بعد از ترور و شهادت سردار سلیمانی، ایران با شلیک موشک در عین‌الاسد رسما در مقابل آمریکا موضع گرفت و تهاج نظامی کرد و اقتدار خود را در منطقه ثابت کرد.

وی ابراز کرد: ما در مقابل راهبرد دشمن که ایجاد اختلاف است باید متحد و همراه باشیم و فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مظهر اتحاد و همدلی ملت مسلمان ایران است، شرکت خواهیم کرد و به دنیا نشان می‌دهیم که ملت ایران همصدا و هم‌پیمان هستند و علی‌رغم اختلاف سلایق همه در این روز باشکوه حضور پیدا می‌کنند.

عسکری عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دشمن می‌دهد که نتوانستند و نخواهند توانست مردم را از هم جدا کنند و این روز یک رزمایشی هست که همه سربازی و گوش به فرمان بودن خود در مقابل رهبر انقلاب را اعلام می‌کنند.

وی با ابراز همدردی با مردم زلزله‌زده  سوریه و ترکیه و همچنین هموطنان‌مان در خوی، اظهار داشت: موکب خاتم‌الانبیاء(ص) آماده دریافت کمک‌های مردمی است که یکسری لباس گرم تهیه کردند تا در این هوای سرد به‌دست‌شان برسانند. آنان هم خواهران و برادران ما هستند که باید به فکرشان باشیم.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری راهپیمایی 22 بهمن نمازجمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :