عذرخواهی ربیعی/ این تصویر واقعی من نبود

  • شناسه خبر: 68216
عذرخواهی ربیعی/ این تصویر واقعی من نبود

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص اتفاقی که در هتل برای بازیکنان رخ داد، گفت: خودم علاقه‌مند نبود که این اتفاق بیفتد، این تصویر واقعی من نیست من قبلا از کلمه به ستوه آمدم چند بار استفاده کردم و اگر کسی را آزرده خاطر کردم عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در خصوص اتفاقی که در هتل برای بازیکنان رخ داد، گفت: خودم علاقه‌مند نبود که این اتفاق بیفتد، این تصویر واقعی من نیست من قبلا از کلمه به ستوه آمدم چند بار استفاده کردم و اگر کسی را آزرده خاطر کردم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: به تیم فولاد خوزستان خیرمقدم می‌گویم هر دو تیم جزو تیم‌های خوب و با برنامه هستیم و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بتواند لذت‌بخش باشد.

سرمربی تیم مس رفسنجان افزود: برای بازی فردا شیمبا را نداریم و میثم تیموری محروم است.

وی در خصوص اتفاقی که در هتل برای بازیکنان رخ داد، گفت: خودم علاقه‌مند نبود که این اتفاق بیفتد، ای تصویر واقعی من نیست من قبلا از کلمه به ستوه آمدم چند بار استفاده کردم.

ربیعی خاطرنشان کرد: ین اتفاق که روز قبل از بازی رخ بدهد هرکس جای من باشد ناراحت می شود من نمی‌توانم آدم بی‌تفاوت باشم هم تعصبم هم وجدانم هم مسؤولیتم اجازه نمی‌دهد چنین اتفاقی بیفتد.

وی اضافه کرد: تیمی که تمرین کرده و بازیکن عرق کرده من خواستم درب اتاق را باز کنند فقط بازیکن من دوش بگیرد. فردا تیم بازی دارد خدا می‌داند مسؤولان هتل را مقصر نمی‌دانم.  با مدیران قبلی و فعلی بارها صحبت کردم صحبت‌ها و استنادهای آنان را شنیدم هرکدام منطق دارند همه اینها را یک ماه پیش گفتم اینجا عرضه و تقاضا با هم نمی‌خواند این همه رشته‌های ورزشی هست بازتاب دارد و در بدنه تیم تأثیر می‌گذارد.

ربیعی گفت:  مس رفسنجان خودش را رساند به اینکه خودش را به تیم‌های معتبرو  قطب کشور نزدیک کند اینجا دلسوزی و حمایت می‌خواهد ربیعی تک و تنها کاری نمی‌تواند کند چقدر استان در کشور داریم که طالب این هستند که تیم در لیگ برتر داشته باشند اما این شهرستان در چندین رشته ورزشی آقایان و بانوان تیم در لیگ برتر دارد. یاد در این شهر قدر و منزلت آن دیده نمی‌شود یا گنجایش و ظرفیت ندارد.

وی با ذکر این مطلب که هزینه‌کرد تیم مس همه کسانی که در فوتبال هستند و دست‌شان در کار است این عدد متوسط در رفسنجان است. تیم بستن در شهرستانی مانند رفسنجان خیلی متفاوت با کلانشهرها یا پایتخت است و ناخودآگاه بازیکن در شهرستان هزینه بالاتر دارد.

ربیعی ابراز کرد: تمام تقصیر باخت هفته گذشته برای محمد ربیعی است من سرمربی شدم که نتایج و مسؤولیت تیم را بر عهده بگیرم اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است. گذر زمان و تجریبه ثابت کرده این تیم اگر در مسیر درستی نرود ظرف دو، سه سال آینده به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند که برای همه تیم‌ها صدق می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که امروز افتاد جزو بدیهیات است. در اوج عصبانیت بودم و واقعا سخت بود و دوست دارم تیم مس رفسنجان دیده شود اگر تصویری رخ داده باعث خراش ذهنی و قلبی کسی شده باشد عذرخواهی می‌کنم.

ربیعی در پایان در خصوص تیم فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد بسیار تیم خوبی‌ست نماینده کشور در جام باشگاه های آسیاست نکونام از مربیان بسیار خوب کشور هست و همه بازی‌هایی که انجام داده با رقبا نزدیک بوده است.

 

برچسب ها:
فولاد خوزستان محمد ربیعی مس رفسنجان هتل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :