ماجرای یک انتصاب و وارد کردن اتهام دروغ به سایت روراستی، توسط رسانه معلوم الحال!

  • شناسه خبر: 68283
ماجرای یک انتصاب و وارد کردن اتهام دروغ به سایت روراستی، توسط رسانه معلوم الحال!

امروز در حالی خبر انتصاب معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان توسط یک رسانه محلی با عجله!! و شتاب!! هرچه تمام تر منتشر شد، که ساعاتی بعد فرماندار محترم آن را تکذیب کرد.

امروز در حالی خبر انتصاب معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان توسط یک رسانه محلی با عجله!! و شتاب!! هرچه تمام تر منتشر شد، که ساعاتی بعد فرماندار محترم آن را تکذیب کرد.
به گزارش روراستی، متاسفانه در دوره اخیر انتصاب ها در رفسنجان رنگ و بوی سیاست زدگی دارد، اگر چه سیاسی بودن منعی ندارد اما این که همه امور را با سیاست زدگی، بخواهیم پیش ببریم، نتیجه ای جز ضرر و زیان برای شهرستان و مردم به دنبال نخواهد داشت.
امروز خبر انتصاب شخصی  (که از چهره های دانشگاهی و مومن است) به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار توسط یکی از رسانه های محلی منتشر گردید. ساعاتی بعد در مصاحبه روراستی با فرماندار محترم در این خصوص،فرماندار از مطرح شدن این موضوع طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: فعلا خبری نیست و منتفی است.
اما این رسانه خاص که همه را به معلوم الحالی متهم می کند و اتهام دروغ پراکنی به دیگران وارد می کند، با بی اخلاقی هرچه تمام تر در خبری دیگر روراستی را به نشر اکاذیب متهم می کند.
لازم به ذکر است که رسانه رواستی همیشه بر اساس مستندات اخبار را منتشر کرده و طی بیش از ۱۱ سال فعالیت خود بدون مستند و مدرک خبر، یادداشت و گزارشی را منتشر نکرده و نمی کند.
انتصاب روراستی به نهادهای نظامی و امنیتی بسیار ناشیانه، مغرضانه و غیراخلاقی بوده و نشان می دهد رسانه خاص ظاهرا به خاطر افشای حقایق پشت پرده در این مورد خاص عنان از کف داده و بدون توجه به جایگاه خطیر و رسالت مهم خبری، هر چه را که ذهنش تشخیص می دهد بدون تحقیق منتشر می کند.
لازم به ذکر است که وارد آوردن اتهامات این چنینی به دستگاه‌های امنیتی و نظامی توسط رسانه فوق الذکر مسبوق به سابقه است و به نظر می آید که بی اعتنایی دستگاه‌های فوق الذکر به ادعاهای رسانه خاص باعث تکرار ادعاهای واهی شده است!!
باید بگوییم اگر روراستی وابسته به نهاد خاصی بود، که دائما خبرنگاران آن در مسیر دادگاه نبودند و این حجم پرونده در دادگاه برای شان تشکیل نشده بود که البته تماما به تبرئه انجامیده است.
همچنین لازم به ذکر است امروز ساعت ۱۶ و ۱۲ دقیقه مصاحبه ای با مهندس رضایی از طرف روراستی انجام شد و مطالبی که در خبر قبلی منتشر کردیم، عین گفتگویی بود که با ایشان صورت گرفته و فایل مصاحبه با ایشان با تاریخ و زمان آن نیز موجود است،
اما این که آقای رضایی فرماندار محترم تحت فشار بوده یا خیر که دوباره حرف هایش را پس گرفته را نمی توانیم قضاوت کنیم.

روال معمول و پروتکل وزارت کشور در خصوص انتصاب معاونین و بخشداران و مدیران شهرستان بایستی با اطلاع، هماهنگی و رضایت فرماندار مستقر باشد و حتما استاندار محترم می بایست با رضایت فرماندار و هماهنگی با ایشان عمل می‌کردند.

و نکته دیگر اینکه، گذشته از آن حکمی که صادر می شود مگر فرمانداری یا استانداری روابط عمومی ندارند که آن را منتشر کنند تا شاهد بوجود آمدن این چنین حواشی نباشیم؟

تذکر دلسوزانه دیگر این که روراستی بد اخلاق نیست که بخواهد این رسانه خاص را که اندازه انگشتان دو دست مخاطب دارد را به  مدیر عالی استان منسوب نماید، چیزی که همه به آن اذعان دارند.
تذکر پایانی؛ از جناب استاندار محترم درخواست داریم به جای این که به فکر پرداختن به مسائل اصلی مردم مانند خسارت سرمازدگی،خسارت ناشی از سیل، امهال وام های کشاورزی و مسائلی که روزانه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند باشید، مواظب باشید از افتادن در دام سیاسی کاری منسوبان و نزدیکان پرهیز کنید و پس از مشورت با بزرگان و دلسوزان شهرستان به امورات مردم این شهرستان رسیدگی کنید. و امید است استاندار محترم به بعضی نزدیکان و معتمدین خود گوشزد بفرمایند که از نجابت فرماندار سوءاستفاده نکنید وقتی شخصی به عنوان فرماندار انتخاب می شود حق دارد بدون دخالت های نابجا معاونانش را خودش انتخاب کند. بنابراین ناهماهنگی در تصمیم گیری ها در بدنه استان را گردن رسانه نیندازید.

برچسب ها:
استاندار کرمان انتصاب معاون سیاسی رسانه مغلوم الحال فرمانداری رفسنجان مهدی فداکار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :