از آماده‌سازی ورودی‌های شهر رفسنجان برای نوروز چه خبر؟ +تصاویر

  • شناسه خبر: 68490
از آماده‌سازی ورودی‌های شهر رفسنجان برای نوروز چه خبر؟ +تصاویر

علیرغم رسیدن سال نو ورودی های رفسنجان هنوز آمادگی لازم  برای راهنمایی مسافران نوروزی ندارد.

علیرغم رسیدن سال نو ورودی های رفسنجان هنوز آمادگی لازم  برای راهنمایی مسافران نوروزی ندارد.
به گزارش روراستی، طی بازدید میدانی خبرنگار ما در فاصله یک روز مانده به سال نو، ورودی رفسنجان از سمت یزد هیچ بنری مبنی بر خوش آمدگویی به مسافران نوروزی نصب نشده و از کیوسک های راهنمای مسافر هم خبری نیست و تنها یک کیوسک نیروی انتظامی در این ورودی آماده شده است.

ورودی رفسنجان از سمت زرند هم تنها یک کیوسک نیروی انتظامی نصب است و متاسفانه هیچ خبری از راهنمایان سفر، توزیع بروشور نقشه و… که سالهای دیگر برای مسافران تدارک دیده می شد، نیست. طی ده سال گذشته این موضوع بی سابقه است، سوال اینجاست: در ستاد تسهیلات نوروزی چه تصمیماتی برای ورودی های شهر رفسنجان گرفته شده است که این چنین آبروی شهر را به بازی گرفته اند. اگر مسافری به رفسنجان بیاید که قطعا یکی از مقصدهای سفر مردم ایران، رفسنجان است، باید جلوی شهروندان را بگیرد و سوال کند کدام اثر تاریخی کجاست و راهنمایی بگیرد؟!

سرویس های بهداشتی بلوار آزادی باز اما پاکیزه نبودند، نمازخانه تعطیل بود بود و سرویس بهداشتی جنب تکنوپحت هم بدون آب و تعطیل بود!
ورودی از سمت یزد یک بنر خیلی کوچک در بحث ستاد اسکان نصب شده که چندان دید ندارد و روبه روی روی دانشگاه ولیعصر(عج) هم سرویس بهداشتی و نمازخانه تعطیل است‌.
ورودی شهر از سمت سرچشمه در مسیر میدان امام حسین(ع) هنوز آثار سیل مرداد نمایان است و یک بنر کوچک روی پایه پل هوایی به سمت سعادت آباد نصب شده که آن هم دید ندارد، که جا داشت برای سهولت کار مردم یک بنر بزرگتر نصب می شد.
با توجه به اینکه چند روزی هست شاهد حضور مسافران در شهر هستیم، با این وضعیت سال اول مدیریت اجرایی مهندس رضایی در ستاد تسهیلات نوروزی مردود شده است.
برچسب ها:
شهرداری رفسنجان فرماندار رفسنجان نوروز ورودی های رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نعمت زاده

    با سلام و تبریک سال نو از شهردار محترم بعنوان کسی که کارشناس HSE شرکت اروندان در کارگاه پروژه آبرسانی به شهرهای شمالی استان به انجام وظیفه مشغولم، پیشنهاد می کنم برای تمام ورودی ها و کناره های راه های مواصلاتی شهر بویژه اطراف پمپ بنزین ها جهت جمع آوری زباله ها استخدام نمایند تا هم نواحی یاد شده زیباتر شوند و هم تعدادی مشغول کار شوند و درآمدی برای خانواده کسب کنند.