ربیعی: رده پنجم برای مس کمتر از قهرمانی نیست/ آقایان مسؤول قدر تیم مس رفسنجان را بدانید

  • شناسه خبر: 68544
ربیعی: رده پنجم برای مس کمتر از قهرمانی نیست/ آقایان مسؤول قدر تیم مس رفسنجان را بدانید

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: برای آخرین بار میگو‌یم آقایان مسؤول قدر این تیم و باشگاه را بدانید این راندمان خیلی خوبی‌ست اگر حمایت نشود و موارد بالاتر انگاشته نشود در سریع‌ترین زمان ممکن سقوط خواهیم کرد کمااینکه تیم‌هایی بودند که به جمع هشت تیم آسیا هم رسیدند اما الان وجود ندارند.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: برای آخرین بار میگو‌یم آقایان مسؤول قدر این تیم و باشگاه را بدانید این راندمان خیلی خوبی‌ست اگر حمایت نشود و موارد بالاتر انگاشته نشود در سریع‌ترین زمان ممکن سقوط خواهیم کرد کمااینکه تیم‌هایی بودند که به جمع هشت تیم آسیا هم رسیدند اما الان وجود ندارند.

به گزارش روراستی، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس درباره این بازی ظهار داشت: سال نو را به همه مردم عزیر کشورمان را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید پر از برکت برای مردم باشد. درباره بازی باید بگویم که همه از شرایط با خبر هستیم. با شرایطی که جدول لیگ دارد به نظرم بازی خوبی را شاهد هستیم. هر دو تیم انگیزه قابل احترامی دارند.

سرمربی مس رفسنجان افزود: فکر می‌کنم در این تایم از لیگ هر دو تیم شناخت کافی از هم دارند و بازی از لحاظ تاکتیکی بازی خوبی خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌ریزی ما برای بازی ارائه کیفیت درست و نظم صحیحی از بازی داشته باشیم و در همه بازی‌ها این برنامه را داشتیم در نهایت فکر می‌کنم دنبال این هستم در تمام بازی‌ها بتوانم از امتیازات کامل بازی‌ها بهره‌مند شویم.

ربیعی تصریح کرد: امسال روند مس به‌صورت کلی خیلی نوسان نداشته، مساوی پی‌درپی هم می‌دانم خیلی خوب نیست اما در دل مساوی‌ها فاکتور خیلی مهم به‌نام نباختن است یک مقدار از مساوی‌ها با اشتباه خودمان رقم خورد در یک بازی که مساوی کردیم موقعیت‌های خوبی از دست دادیم در آبادان یا نساجی مساوی شدیم که اشتباهات داوری در آن خیلی دخیل بود اینکه بگویم به ریتم بهتری رسیدیم می‌توانم بگویم بله ریتم ما بهتر است.

وی در خصوص کسب سهمیه آسیا، گفت: کسب سهمیه آسیایی آن‌چه که اعلام شده استقلال و نساجی از فصل قبل و قهرمان این فصل و قهرمان جام حذفی که ما از جام حذفی کنار رفتیم و قهرمانی این لیگ هم فکر می‌کنم بیشتر بین سه تسم سپاهان پرسپولیس و استقلال است اگر اتفاق دیگری بخواهد رخ دهد که من به آن ورود نمی‌کنم که امیدوارم برای هیچ تیمی از کشورمان این اتفاق نیفتد مس رفسنجان هم به نقطه‌ای رسیده که شما خبرنگاران با اعتماد به‌نفسی از آسیا درباره آن صحبت می‌کنید یا برد مقابل پرسپولیس، در حالی که چهار سال پیش، از سقوط تیم به لیگ یک صحبت می‌شد.ان‌شاءالله سال آینده شرایط بهتری فراهم کنیم که به مسابقات آسیایی برسیم و باشگاه و  آدم‌های جدیدتر این مهم را قم بزنند.

وی با اشاره به صحبت مدیرعامل باشگاه مبنی بر اینکه این باشگاه مانند مادر می‌ماند، ابراز کرد: آدم تا زمانی که مادرش زنده است همه چیز خوب است اگر مادر نباشد جای خالی او حس می‌شود، این حرف قشنگی است. قدر این تیم و منزلت آن و اعتماد به‌نفسی که در تک‌تک مردم و احترامی که این تیم و باشگاه توانسته ایجاد کند را باید دانست.

ربیعی خاطرنشان کرد: بعضی حرف‌ها هرچقدر من بگویم شاید مخاطب برداشت درستی از صحبت‌های من نداشته باشد تنها چیزی که این حرف‌ها را برجسته می‌کند در آینده و زمان است.در زمان متوجه می‌شویم سومین سال حضور تیم مس در لیگ برتر در رده پنجم کمتر از قهرمانی نیست چون لیگ ما دسته‌بندی است؛ چند تیم که دسته بالاترند، یک تعداد دسته میانی و یک تعداد دسته پایینی که برای همه لیگ‌ها دنیاست. یک تیم در حال سقوط به لیگ یک بوده خودش را به جمع پنج تیم اول رسانده است.

وی با اشاره به اینکه من نباید بگویم اما کسی تحلیل قشنگی از مس رفسنجان ندارد، بیان داشت: برای آخرین بار میگو‌یم آقایان مسؤول قدر این تیم و باشگاه را بدانید این راندمان خیلی خوبی‌ست اگر حمایت نشود و موارد بالاتر انگاشته نشود در سریع‌ترین زمان ممکن سقوط خواهیم کرد کمااینکه تیم‌هایی بودند که به جمع هشت تیم آسیا هم رسیدند اما الان وجود ندارند.

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تیم ملی و سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی گفت: صحبت در این مقطع در مورد سرمربی نمی‌توان انجام داد مربی ساعت‌ها باید کار کند بعد از چند مرحله اردو عملکرد سرمربی مورد بررسی قرار گیرد امیر قلعه‌نویی انتخاب شایسته‌ای بوده و فکر می‌کنم در جام ملت‌های آسیا موفق خواهیم شد.

وی با بیان اینکه از مسؤولان رفسنجان هیچ انتظاری ندارم، تأکید کرد: تمام تمرکزمان را می‌گذاریم هفت بازی باقیمانده را با نهایت تلاش و کوشش و تدبیر جلو ببریم مسؤولان هر کاری می‌توانند برای باشگاه مس رفسنجان انجام دهند باشگاه مردمی است و متعلق به مردم رفسنجان است.همان‌طور که نساجی، نفت و… جزئی از مردم هستند، مس هم جزئی از وجود مردم رفسنجان است.

ربیعی اضافه کرد: در بخش سخت‌افزاری رشد بسیار خوبی داشتیم. سختی‌ها را ما کشیدیم چهار سال چمن مصنوعی یک سال سرچشمه و بعد از چهار سال سختی ورزشگاه خوبی خواهیم داشت، سالن‌ها و هتل اینها به‌صورت اختصاصی برای باشگاه مس است. از این جهات به باشگاه معتبرتری تبدیل خواهد شد از جهات دیگر هم نمی‌توانیم که با تفنگ بادی به جنگ اسلحه و مسلسل برویم اگر با باشگاه‌های بزرگ ایران بخواهیم رقابت کنیم باید مانند آنها امکانات داشته باشیم وگرنه در این رقابت عقب‌مانده می‌شویم و به ته صف می‌رویم.

وی در پایان گفت: یکی، دو مورد ریز در تمرین امروز مصدومیت برای بازیکنان رخ داد تا فردا صبح اعلام می‌شود که امیدواریم مشکلی نداشته باشند.

برچسب ها:
پرسپولیس ربیعی مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :