برگزاری همایش صنعت غذا در رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 68597
برگزاری همایش صنعت غذا در رفسنجان + تصاویر

اولین همایش بزرگ صنعت غذا در رفسنجان برگزار شد.

اولین همایش بزرگ صنعت غذا در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، اسماعیل پوردرگاهی رئیس اتحادیه واحدهای پذیرایی و اقامتی رفسنجان امشب در اولین همایش بزرگ صنعت غذا که برای اولین بار در استان برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش کار جدیدی است و واحدهای پذیرایی از طباخی، صبحانه و رستوران ها حضور دارند و در آینده جشنواره ای در سطح وسیعتر با حضور اساتید بین المللی برگزار خواهیم کرد.
.
پوردرگاهی خاطرنشان کرد: با استفاده از هنر پیشکسوتان و تجارب آنان کارمان را جلو می بریم و با توجه به رونق گردشگری در شهرستان و اینکه رفسنجان یکی از قطب های گردشگری در جنوب شرق می شود، صنعت غذا را توسعه می دهیم و هدف مان این است که در کارمان فوق العاده باشیم.
وی عنوان کرد: در رفسنجان تعداد ۳۶۰ واحد اقامتی، پذیرایی شامل همه واحدهای صبحانه، طباخی رستوران، بیرون بر، تالارو هتل در رفسنجان دارای مجوز هستند.
رئیس اتحادیه واحدهای پذیرایی و اقامتی شهرستان رفسنجان در خصوص واحدهای فاقد مجوز نیز گفت: اولین کارمان این است ک همه واحدها را ساماندهی کنیم و با کمک اتاق اصناف همه دارای مجوز فعالیت شوند.
وی متذکر شد: تلاش مان این است رفسنجان از نظر صنعت غذا از بهترین شهرهای کشور باشد. شایان ذکر است: جشن امشب با اجرای نمایش طنز، استندآپ، موسیقی سنتی و دیگر برنامه ها همراه بود.

برچسب ها:
اتحادیه واحدهای پذیرایی اقامتی رفسنجان اولین همایشصنعت غذا تالار عقیق همایش صنعت غذا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :