جلالی: رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است

  • شناسه خبر: 68736
جلالی: رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان انار گفت: امروز ثابت شد مقاومت متوقف نشده و حرکت مقاومت کند نشده است و

نماینده مردم رفسنجان و انار در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان انار گفت: امروز ثابت شد مقاومت متوقف نشده و حرکت مقاومت کند نشده است و این وحدت نشان از زوال و نابودی اسرائیل می دهد و خودشان هم اعلان کردند که نیاز نیست مقاومت سراغ ما بیاید و موشک های ایران و لبنان سمت ما بیایند چون خودشان از داخل در حال فروپاشی هستند.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حجت الاسلام حسین جلالی در جمع راهپیمایان روز قدس  شهرستان انار اظهار کرد: حول محور خدا جمع شده، خداباور و خدامحور شویم و خدا را در همه ابعاد محور قرار دهیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: یکی از ارزش هایی که امام روح الله زنده کرد، وحدت بود و وحدت کشورهای اسلامی ازجمله اهداف امام برای نام گذاری روز قدس بود.

وی ادامه داد: حدود ۷۵ سال از عمر غده سرطانی اسرائیل می گذرد و در تاریخ نشان می دهد این رژیم دو بار تشکیل شده که هیچکدام به ۸۰ سالگی نرسیده است. این بار بر اساس تکنولوژی و استفاده از ابزاهای فناوری و حمایت های غرب و آمریکا پیش بینی کردند می خواهند صدسالگی را تجربه کنند و شعار از نیل تا فرات را سردادند.

حجت الاسلام جلالی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مانع حرکت اسرائیل شد و امروزنابودی این رژیم غاصب کودک‌کش نزدیک است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در خانه ملت با تأکید بر حفظ وحدت که از توصیه های مؤکد قرآن است، اضافه کرد: صلح و ثبات کشورهای اسلامی و ارتباط با کشورهای همسایه می تواند به اقتدار امت اسلامی بینجامد و جهان استکبار را به افول و نابودی بکشاند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ده سال پیش فرمودند«نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و ایران جایگاه خود را پیدا می کند».

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا ابرقدرتی خود را از دست داده، دلار در کشورهای زیادی دیگر محور معاملات نیست و کشورها با پول محلی خود معامله انجام می دهند. قدرت از آمریکا به آسیا مهاجرت کرده است و چین اذعان کرده است تنها کشوری که مقابل آمریکا ایستاده جمهوری اسلامی است و مثلث روسیه _چین _ جمهوری اسلامی شکل گرفت و ایران محور این مثلث است.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا از این وحدت در کشورهای مقاومت و حتی چین و روسیه احساس ناامنی کرد و اعلام کردند استقلال خودمان را از آمریکا اعلام می کنیم.

حجت الاسلام جلالی ابراز داشت: امروز ثابت شد مقاومت متوقف نشده و حرکت مقاومت کند نشده است و این وحدت نشان از زوال و نابودی اسرائیل دارد و خودشان هم اعلان کردند که نیاز نیست مقاومت سراغ ما بیاید و موشک های ایران و لبنان سمت ما بیایند چون خودشان از داخل در حال فروپاشی هستند.

دکتر جلالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در پرتو خون شهدا و همت ایثارگران و جانبازان و ایثار خانواده شهدا، درخشش و پیروزی جمهوری اسلامی بیش از پیش در حوزه های مختلف رقم می خورد و خدا را شاکریم.

وی با اشاره به عمر چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد: سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی رژیم صهیونیستی نماینده رفسنجان و انار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اناری

    آفرین بر آقای جلالی نماینده محبوب.