حضور تماشاگران رفسنجانی در بازی «دربی» حق مسلم مس رفسنجان است

  • شناسه خبر: 68765
حضور تماشاگران رفسنجانی در بازی «دربی» حق مسلم مس رفسنجان است

در حالی به بازی دربی استان کرمان نزدیک می شویم که اعلام شده بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، از آنجا که حضور تماشاگر حق مسلم تیم مس رفسنجان است، نباید چوب اتفاقات بازی مس کرمان و پرسپولیس را تیم رفسنجانی بخورد!

در حالی به بازی دربی استان کرمان نزدیک می شویم که اعلام شده بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، از آنجا که حضور تماشاگر حق مسلم تیم مس رفسنجان است، نباید چوب اتفاقات بازی مس کرمان و پرسپولیس را تیم رفسنجانی بخورد!

به گزارش روراستی، بازی مس رفسنجان و مس کرمان دوشنبه هفته آینده به میزبانی مس رفسنجان برگزار می شود.

اما با توجه به اتفاقاتی که در بازی مس کرمان و پرسپولیس در بازی قبلی تیم کرمانی رقم خورد، اعلام شده به دلیل مباحث امنیتی،این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، که به نظر می رسد این موضوع از حربه هایی است که کرمانی ها تدارک دیده اند تا تیم شان که در آستانه سقوط است، با بازی بدون تماشاگران و هواداران مس رفسنجان شاید برایشان نتیجه داشته باشد، که باید گفت با این طرز تفکر راه به جایی نمی برند و این موضوع هیچ ارتباطی به بازی با تیم رفسنجانی ندارد.

از طرفی هواداران رفسنجانی همواره ثابت کرده اند که فقط و فقط برای تشویق تیم محبوب شان که بازی های خوبی از خود نشان داده و در بالای جدول هم جای گرفته است، به ورزشگاه می آیند و طی مدت حضورشان هم هیچ اتفاقی تا کنون در هیچ یک از بازی ها نیفتاده است.

اینکه بخواهند تیم محبوب مس رفسنجان را از حق مسلمش که حضور تماشاگران هست، محروم کنند، غیرمنصفانه و غیراخلاقی است.

از مسؤولان استان و شهرستان رفسنجان می خواهیم تصمیم عاقلانه گرفته و نگذارند چنین اتفاقی رخ دهد و اگر قرار است تیم کرمانی را از حضور تماشاگر محروم کنند، بازی های خانگی اش را محروم کنند نه اینکه بازی در شهر دیگر! چون عقلانی نیست!

از استاندار رفسنجانی توقع می رفت به جای موافقت با مصوبه شورای تأمین در خصوص این تصمیم ناعادلانه، هوای تیم شهرش را داشته باشد!

آقای مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان! از آنجا که تیم مس رفسنجان اولین تیمی بود که بازی هایش با حضور تماشاگر برگزار شده و هیچ حاشیه ای هم در بازی ها نداشته است،  اجازه ندهید حقی از تیم مس رفسنجان تضییع شود.

 

برچسب ها:
تماشاگر دربی مس رفسنجان مس کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کیان

    وقتی که می‌گویند اغلب مسولان رفسنجان در خدمت کرمان هستند و منافع کرمان را تامین می‌کنند بعضی ها جبهه می‌گیرند. استاندار کرمان باید پاسخگوی این همه ظلم کرمان در حق رفسنجان باشد

    احمد

    طبق قانون باید حضور هواداران کرمونی را در استادیوم را منع کنند. چه ربطی داره به هواداران متعصب و با فرهنگ رفسنجانی

    محمد علی

    گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری. مسولان کرمان چی می‌خواهند از جان مردم رفسنجان. اصلا باشگاه کرمان طبق چه قانونی تشکیل شده است وچرا هزینه هایش گردن رفسنجان هست

    علیرضا

    از عجایب هشتگانه خلقت است. باشگاه کرمان غیر اخلاقی انجام داده. مس رفسنجان که با اخلاق ترین باشگاه کشور است را جریمه می‌کنند. گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری