منهاجی: نقاط اشتراک دو تیم بازی را جذاب می کند

  • شناسه خبر: 68809
منهاجی: نقاط اشتراک دو تیم بازی را جذاب می کند

مربی تیم مس کرمان گفت: نقاط اشتراک دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان بازی شهرآورد را حذاب تر می کند.

مربی تیم مس کرمان گفت: نقاط اشتراک دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان بازی شهرآورد را حذاب تر می کند.

به گزارش روراستی، آرتا منهاجی مربی تیم مس کرمان امروزدر نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم مس رفسنجان اظهار کرد: بازی شهرآورد کرمان و دو تیمی که ریشه‌های مشترک دارند شناخت زیادی از هم دارند و نقاط اشتراک بسیار زیادی که از دو تیم هست این بازی را جذاب‌تر می کند.

وی افزود: شرایط جدولی هر دوتیم مطمئنا در این بازی نمود پیدا می‌کند و همه این موارد موجب می‌شود شاهد بازی بسیار خوبی باشیم که حقیقتا جای تأسف دارد که حضور تماشاگران را نخواهیم داشت و حرارت ورزشگاه را متأسفانه نمی‌توانیم لمس کنیم.

منهاجی ادامه داد: حداقل انتظار داشتیم تماشاگران از نزدیک این رقابت را ببینند و امیدواریم هرچه سریع‌تر این مسأله حل شود و همان‌طور که سایر تیم‌ها در سایر شهرستان‌ها از شرایط میزبانی و حضور تماشاگران لذت می‌برند این مسأله حل شود.

منهاجی تصریح کرد: همه موارد برمی‌گردد به کیفیت اجرای بازی که تعیین‌کننده خواهد بود. تیم مس رفسنجان بسیار تیم قابل احترامی‌ست و آمار دفاعی فوق‌العاده‌ای دارد و فردا برای کسب سه امتیاز می‌آید و فردا در فاز هجومی برنامه‌هایی هم خواهد داشت و تیم ما هم در بهترین شرایط است. درست است که نتایج دلخواه‌مان کسب نشده و مسائلی به لحاظ فنی پیش آمد که سعی کردیم برطرف کنیم. بچه‌ها از همه لحاظ آماده هستند و منتظریم که بهترین کیفیت را درون زمین ببینیم.

وی یادآور شد: در بازی فردا حسین شهریاری دروازه‌بان تیم را به‌دلیل مصدومیت نداریم و مصدوم و محروم دیگری نداریم و با تمام قوا وارد زمین خواهیم شد.

 

 

برچسب ها:
دربی کرمان مربی مس کرمان مس رفسنجان منهاجی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    تنها نقطه اشتراک ما هزینه های اجباری و غیرقانونی باشگاه شهرداری کرمان هست که گردن رفسنجان افتاده است