دغدغه داشتن برای معلمان فقط نامگذاری یک میدان به نام معلم نباشد!

  • شناسه خبر: 68938
دغدغه داشتن برای معلمان فقط نامگذاری یک میدان به نام معلم نباشد!

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان امروز در اجتماع بزرگ فرهنگیان شهرستان دغدغه هایش را در خصوص معلمان مطرح کرد.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان امروز در اجتماع بزرگ فرهنگیان شهرستان دغدغه هایش را در خصوص معلمان مطرح کرد.

به گزارش روراستی، عصر امروز در اجتماع فرهنگیان رفسنجان مدیر آموزش و پروش سخنانی مطرح کرد که بیشتر کلیشه ای بود و به نظر می رسید چندان آگاهی از آنچه راجع به آن مطرح می کند، ندارد.

شفیعی از خیابانی نام برد که سال ها آموزش و پرورش و بعد از آن اداره امور تربیتی در آن مستقر بوده و محل رفت و آمد فرهنگیان زیادی بوده است.

این خیابان(خیابان معلم) در حال حاضر چندین مدرسه را در خود جای داده و یکی از پرترددترین و قدیمی ترین خیابان های رفسنجان است و از طرفی درمانگاه فرهنگیان نیز در همین خیابان واقع شده است.

شفیعی در حالی از گمنامی و ناآشنابودن این خیابان سخن به میان آورد و گفت کسی از این خیابان عبور هم نمی کند و یک میدان به نام معلم نامگذاری کنید که این خیابان به دلیل وجود همین مدارس و ترافیک بالا یک طرفه شده است.

نام گذاری میدان به نام معلم اگرچه خوب است و مقام معلم را با هرچه می توان بالا برد و نامش را بزرگ کرد، باز هم کم است، اما دغدغه داشتن برای معلمان به همین نام میدان بسنده نشود.

پیگیری مطالبات معلمان که زحمات زیادی می کشند و تعداد زیادی که مدارک بالای تحصیلی دارند اما حتی بیمه هم نیستند و در مدارس غیرانتفاعی خدمت می کنند، کمترین کاری ست که می توان در برابر زحمات آنان انجام داد و پیگیری سایر مسائل و مشکلاتی که قشر فرهنگی با آن دست و پنجه نرم می کنند خیلی مهم تر از داشتن دغدغه برای نامگذاری یک میدان می تواند باشد.

و در آخر اینکه نصب یک بنر و آذین بندی مقابل درب آموزش و پرورش هم به مناسبت روز معلم می توانست به شهروندان یادآوری کند که روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم است!

برچسب ها:
روز معلم مدیر آموزش و پرورش معلم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    تو رو خدا سطح فکر مدیر آموزش و پرورش رو ببینید! کل دغدغه اش اسم میدونه که می گه پول آلمان رو هم می دیم! خب کسی که میدانی بسازه یا نامگذاری کنه پول آلمانش رو هم می ده! کسی نیست بگه آقای شفیعی توهین بزرگ رو شما با بی ادبی های رایجت. با پول از مس گرفتن و دادن به معلم های یزدی می کنی! توهین به معلم های رفسنجانی این بود که آدمی با سطح شفیعی بشه مدیر. متاسفم