استاندار موضوع گرانی کود را پیگیری کند

  • شناسه خبر: 68959
استاندار موضوع گرانی کود را پیگیری کند

امام جمعه رفسنجان با اشاره به بحث گرانی کود، گفت: قیمت کود که به یکباره چند برابر شد به ضرر کشاورزان است که استاندار قول داد پیگیری کند که ان شاءالله در این زمینه  اقدام کند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به بحث گرانی کود، گفت: قیمت کود که به یکباره چند برابر شد به ضرر کشاورزان است که استاندار قول داد پیگیری کند که ان شاءالله در این زمینه  اقدام کند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با تبریک هفته کارگر نقش اقتصاد را در زندگی انسان‌ها غیرقابل انکار دانست و اظهار کرد: حوزه اقتصادی در مسائل فرهنگی، سیاسی و حاکمیتی هم تأثیرگذار است.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: همان‌طور که اقتصاد رکن اثرگذار در زندگی‌ست، تولید هم رکن اقتصاد است و کار و کارگر رکن تولید است. نقش کار و کارگر را در جامعه نمی‌توان نادیده گرفت و کارگران به‌عنوان ستون فقرات یک جامعه هستند.

وی تصریح کرد: ۱۴ هزار شهید کارگر در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کردیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ۱۴ هزار پرچم افتخار در دست کارگران است.

عسکری با گرامیداشت هفته معلم افزود: شهید مطهری  تنها کسی بود که امام راحل فرمودند تمام آثار شهید مطهری قابل اعتماد است که متأسفانه در جامعه ما بعضا مورد بی‌مهری و غفلت قرار می‌گیرد.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم در مقابل معلمان خودمان ادای احترام کنیم و ارزش آنها را پاس بداریم.

امام جمعه رفسنجان از سربازان و مدافعان سلامت قدردانی کرد و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درح وزه پزشکی و سلامت قدم‌های بلندی برداشتیم. قبل از انقلاب پزشکان خارجی در کشورمان خدمت می‌کردند اما امروز دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیش از ۲ هزار پزشک تربیت کرده و از کشورهای همسایه برای معالجه و درمان به ایران  می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران کرونا یک عده شهید سلامت شدند و جان دادند که جان دیگران حفظ شود و این ایثارگری‌ها در هیچ جای دنیا سراغ نداریم.

عسکری به مسأله عفاف و حجاب پرداخت و ابراز داشت: حضور قانونمند فراجا که مورد حمایت متدینین کشور قرار گرفته تشکر می‌کنم.همه باید این معنا را مراقب باشیم که دشمن به‌دنبال آن است که با ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه ما را دوقطب کند و این توطئه است.

وی اضافه کرد: ما وظیفه امر به معروف و نهی از منکر داریم. امر به معروف از سر خیرخواهی و دوست داشتن و برای اصلاح طرف است.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: سلطه اقتصادی و حاکمیت دلار بر اقتصاد جهانی در حال از بین رفتن است و آمریکا‌یی‌ها هم تمکین کردند. رژیم صهیونیستی هم در حال زوال و نابودی‌ست. نتانیاهو اعلام کرد قدرت ایران معادل ۵۰ کره شمالی‌ست.

وی با اشاره به گرانی‌ها مانند گرانی کود، افزود: قیمت کود که به یکباره چند برابر شد به ضرر کشاورزان است که استاندار قول داد پیگیری کند که ان شاءالله اقدام کند.

عسکری ابراز امیدواری کرد موضوع اتباع بیگانه ساماندهی شود و دغدغه و نگرانی مردم کم شود.

برچسب ها:
استاندار خطبه های نماز جمعه رفسنجان کود گرانی کود
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    استاندار محترم هدف اصلیش رضایت کرمانی ها هست و هیچ کاری برای رفسنجان نمی‌کند و در حد شعار باقی میماند