علت تأخیر در رساندن مرسوله های پستی در رفسنجان چیست؟

  • شناسه خبر: 68971
علت تأخیر در رساندن مرسوله های پستی در رفسنجان چیست؟

رئیس اداره پست شهرستان رفسنجان گفت: کمبود نیرو موجب شده بسته های پستی و امانات با تأخیر به دست مردم برسد و هیچ پیمانکاری به دلیل مقرون به صرفه نبودن قرارداد با شرکت پست ورود نمی کنند.

رئیس اداره پست شهرستان رفسنجان گفت: کمبود نیرو موجب شده بسته های پستی و امانات با تأخیر به دست مردم برسد و هیچ پیمانکاری به دلیل مقرون به صرفه نبودن قرارداد با شرکت پست ورود نمی کنند.

آقای شهابی رئیس اداره پست شهرستان رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار روراستی پیرامون گلایه های مردمی در خصوص تأخیر در رساندن مرسوله های پستی اظهار کرد: این مشکل همیشه هست و آگهی در خصوص جذب پیمانکار دادیم که تا امروز هنوز هیچ پیمانکاری ورود نکرده است.

وی ادامه داد: در دستگاه خدمت رسان باید درآمد و هزینه متناسب باشد در حالی که درآمدهای ما هزینه ها را پوشش نمی دهد. دستگاه خدمت رسان باید پشتیبانی شود تا خدمت رسانی کند.

شهابی تصریح کرد: با وجود تورم هزینه ها چند برابر شده و مشکل ساز شده است. وی با بیان اینکه مشکل اینجاست که دولت افزایش نرخ برای شرکت پست نداده و ما هم که نیروی استخدامی نداریم و پیمانکار اعلام می کند قرارداد مقرون به صرفه نیست، اضافه کرد: در برخی مناطق هم پیمانکاری که ورود می کند، بعد از مدتی منصرف شده و می رود.

رئیس اداره پست شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: در همه جا اعم از مرکز استان این مشکلات وجود دارد اما با قدرت اعلام می کنم که رفسنجان نسبت به سایر نقاط استان وضعیت بهتری دارد.

وی در خصوص رساندن بسته پستی به مردم به صورت مخدوش شده و آسیب دیده، گفت: این کار تخلف بوده و قابل رسیدگی است. شهابی عنوان کرد: زمانی که حجم بسته ها زیاد باشد تأخیر در ارسال بسته ها وجود دارد. میانگین ارسال مرسوله در رفسنجان ۲۵۰۰ تا ۳ هزار بسته هست که به اداره پست وارد می شود که باید توزیع شود.

وی توضیح داد: ۳ نفر برای توزیع بسته های بزرگ روزانه ۶۰۰ بسته رو توزیع می کنند ۱۰ نفر برای توزیع بسته های کوچک و نامه رسان که روزانه ۲ هزار نامه و بسته کوچک رو توزیع می کنند.

برچسب ها:
اداره پست رفسنجان رفسنجان شهابی مرسوله های پستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی پور

    باسلام بنده به شدت از همه عوامل پست ناراضی هستم به دلیل اینکه گواهینامه ما رو به هیچ عنوان بدست ما نرساندند و ما که رفتیم خودمون پست گفتن برگشت خورده واقعا که یعنی اصلا نمیدونیم چی باید گفت به این وضعیت بسیار ناهماهنگ چیکار میکنین واقعا. جواب بدین

    Ali

    سلام بسته پستی که میرسه تماس میگیرن بیاید اداره پست خودتون تحویل بگیرین ،اگه اینجوریه که چه احتیاجی به درج آدرس محل سکونت و کدپستی ،مینویسیم اداره پست رفسنجان