کرایه خط واحد در رفسنجان چند درصد افزایش یافت؟

  • شناسه خبر: 69061
کرایه خط واحد در رفسنجان چند درصد افزایش یافت؟

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان فعالیت این سازمان و افزایش نرخ کرایه ها را تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان فعالیت این سازمان و افزایش نرخ کرایه ها را تشریح کرد.

به گزارش روراستی، در پی افزایش کرایه خط واحد در رفسنجان گلایه هایی از سوی مردم مطرح بود که گفت وگویی با محمدرضا سلمانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان انجام دادیم.

سلمانی با بیان اینکه به تبع کل کشور ما نیز نسبت به افزایش کرایه اتوبوس های شرکت در سال جدید واحد اقدام کردیم، عنوان داشت: پیش از این کرایه ۱۵۰۰ تومان بوده که آن را به ۲ هزار تومان افزایش دادیم.

وی ادامه داد: نرخ کرایه اتوبوس از کل کشور پایین تر است و حتی از شهرهای همجوار نیز در رفسنجان کرایه کمتری از مسافران دریافت می شود.

سلمانی افزود: برای مسیر خارج از شهر هم همین نرخ را اعمال کرده ایم ضمن اینکه چندین سال کرایه را در رفسنجان افزایش نداده بودیم.

وی با بیان این مطلب که نرخ گذاری با مصوبه شورا است، اضافه کرد: نرخ پیشنهادی از قبل از سال جدید ارائه و در سال جدید مصوب می شود.

سلمانی از وجود ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی بوس در ناوگان حمل و نقل شهرداری خبر داد که ۳۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی بوس فعالند و توضیح داد: به طور میانگین روزانه در فصل مدارس و دانشگاه ها هر اتوبوس ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر مسافر و ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر هم توسط مینی بوس ها مسافر جا به جا می شود.

وی همچنین گفت: در راهپیمایی ها، نماز جمعه و دیگر مناسبت ها هم خدمات دهی انجام می شود و برای اردوهای مدارس روزانه تا ۲۰ دستگاه به مدارس سرویس دهی می کنیم.

سلمانی خاطرنشان کرد: در رفسنجان نرخ جدید تاکسی ها هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها:
افزایش کرایه خط واحد شهرداری رفسنجان محمد رضا سلمانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    چرا برای خط رفسنجان، زرند اتوبوس نمی‌گذارید در حالی که مسافرانی که به مشهد مقدس وتهران وشهرهای دیگر از طریق ایستگاه راه آهن زرند عازم می شوند باید هر نفر با پژو بین شهری۰۰۰/ ۹۰تومان کرایه تاکسی بدهند این عادلانه نیست خواهشمندم در ساعات حرکت قطار روزانه اتوبوسی برای مسافران شهرستان زرند اختصاص دهند