تکلیف رانندگان شرکت راهوار مس چه شد؟

  • شناسه خبر: 69111
تکلیف رانندگان شرکت راهوار مس چه شد؟

در پی مطالبه گری رانندگان شرکت راهوار مس جلسه ای برای تعیین تکلیف آنان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در پی مطالبه گری رانندگان شرکت راهوار مس جلسه ای برای تعیین تکلیف آنان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش روراستی، در پی مطالبه گری و اعتراض رانندگان شرکت راهوار مس نسبت به حقوق پایین و هزینه ها، امروز جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت راهوار مس، مدیر حراست مجتمع و مدیر امور نظارت بر پیمانکاران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد.

عباس فخرآبادی مدیر امور نظارت بر پیمانکاران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در خصوص تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد، در گفت وگو با روراستی اظهار داشت: راننده های شرکت راهوار مباحثی که داشتند که برخی از مطالبات شان به حق بود اما برخی دیگر در حیطه قاونی قرار نداشت.

وی با بیان اینکه افزایش حقوقی در اواخر سال گذشته اعمال شده و سال جدید نیز تا پایان اردیبهشت محاسبه و ابلاغ گردیده است، افزود: اینکه گفته می شود نرخ تعاونی را اعمال کنند، نرخ تعاونی آنالیز دارد. در تعاونی وقتی کار می کنند مباحث حمایتی رفاهی و امتیاز ندارند و همه این موضوعات اصلاح نرخ در آنالیز لحاظ می شود. برای نرخ جدید باید نماینده رانندگان با پیمانکار(شرکت راهوار) بنشینند و آنالیز کرده و ظرف یک ماه تا چهل روز نرخ به تهران اعلام و از طریق تهران پیگیری می کنیم.

فخرآبادی به موضوعی که برخی رانندگان در خصوص شرکت پیمانکار سیرجانی اشاره کرده بودند نیز پرداخت و گفت: این نرخ نجومی که اعلام شده ماندگار نیست.

وی خاطرنشان کرد: طبق صحبت هایی که انجام شد رانندگان قبول کردند و به کارشان برگشتند.

فلاح مدیرعامل شرکت راهوار مس نیز به خبرنگار ما گفت: رانندگان در اعتراض به نرخ شان به مصلی رفته بودند و ما هم در جمع آنان حضور یافته و مشکلاتشان را شنیدیم.

وی تصریح کرد: قرار شد تا اول مرداد مشکلات با نمایندگان بررسی و آنالیز انجام شود و بر اساس آنالیزی که راننده ها می آورند و عرف بازار افزایش قیمتی داده شود.

فلاح اضافه کرد: مقرر شد تا این تاریخ(اول مرداد) با همین روال قبلی کار کنند و قیمتی بنویسیم برای دستگاه نظارت بفرستیم که بعد از تأیید به تهران ارسال و تا اول مرداد ان شاءالله مشکل حل خواهد شد.

برچسب ها:
اعتراض رانندگان رانندگان اتوبوس شرکت راهوار مس ناوگان حمل و نقل مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    رانندگان گل گهر سیرجان با هم متحد هستند مثل کارگرانش به عنوان مثال یک کارگر شرکت های پیمانکاری گل گهر بین بیست تا سی میلیون حقوق می‌گیرد در صورتی که در مجتمع مس رفسنجان حدود ده میلیون تومان می‌گیرد