کسب رتبه برتر مسابقات ملی مکانیک سیالات توسط دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج)

  • شناسه خبر: 69228
کسب رتبه برتر مسابقات ملی مکانیک سیالات توسط دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج)

کسب رتبه برتر کشور توسط دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات

دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، نعمت الله زعفرانی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در پنجمین دوره از مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات موفق به کسب رتبه دوم شد.

نعمت الله زعفرانی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی است وی متولد آذر ۱۳۷۴ از شهرستان رفسنجان است تمام دوران تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان طی نمود.

مهندس زعفرانی در خصوص اهداف برگزاری مسابقات مکانیک سیالات اظهار داشت: مهم ترین اهداف برگزاری مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات ایجاد روحیه رقابتی بین تیم های مختلف از جای جای این خطه پهناور و ‌ارتباط علمی و رقابتی بین دانشگاه‌های ایران و سازمان‌های ذیربط، گسترش تفکرات علمی و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها، پرورش نیروهای کارآمد، خلاق و حل‌کننده مسائل کشور، تقویت روحیه خلاقیت، شکوفا شدن استعدادهای ذاتی و مهارت های حل مسئله، تعامل، همکاری و ایجاد دید مثبت نسبت به درس است.

وی بیان داشت: چنانچه دانشجویان فارغ التحصیل در رشته های مهندسی در شناخت کامل مسئله و ارائه ی راه حل، مهارت کافی را داشته باشند قادر خواهند بود که در زمینه های مختلف اقتصادی، کارآفرینی و رفع مشکلات کشور تحولی اساسی به وجود آورند.

وی ضمن تشکر از دکتر رسول معمارزاده به عنوان استاد مشاور تیم گفت: مسابقات حول پنج محور شامل آزمایشگاه مجازی، نماهنگ، ایده شو، وسیله آزمایشگاهی و هاورکرافت با ثبت نام حدود ۷۰ تیم برگزار شد و بنده به عنوان نماینده دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در بخش آزمایشگاه مجازی که شامل برنامه‌نویسی و شبیه سازی فرآیند یک پدیده‌ سیالاتی است و به عنوان تیم هیدروجت دانشگاه ولی عصر(عج) با برنامه نویسی یک نرم افزار قابل نصب بر روی تمامی ویندوزها در بخش آزمایشگاه مجازی شرکت کردم و موفق به کسب مقام دوم در بخش آزمایشگاه مجازی شدم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح کشوری برگزار می شود و تمامی دانشجویان در سراسر دانشگاه های کشور می توانند در این مسابقات شرکت کنند توصیه کرد: حتما دانشجویان گرامی در این مسابقات و مسابقات مشابه شرکت کنند و توانایی های خودشان را محک بزنند.

مهندس زعفرانی در ادامه ابراز امیدواری کرد: که با تلاش اعضای هیأت امنا مسابقات و پیگیری های لازم، این مسابقات در سطح جهانی نیز برگزار شوند.

وی در پایان خطاب به دانشجویان برای شرکت در مسابقات گفت: بازنده ها کارهایی رو انجام می دهند که دچار تنش نشوند و در معرض شکست قرار نگیرند اما برنده ها فقط به موفقیت فکر می کنند و بدون در نظر گرفتن احتمال شکست و چالش های آن تلاش می کنند. به قول توماس ادیسون که می گوید: من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود اصلاح کردم هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد. شایان ذکر است پنجمین دوره از مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات ۳ و ۴ خردادماه امسال در دانشگاه شیرار برگزار شده است.

برچسب ها:
دانشجوی برتر دانشگاه ولیعصر مسابقتا ملی مکانیک سیالات نعمت الله زعفرانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :