مدیر موکبی که مدیر حوزه صنعت و معدن شد

  • شناسه خبر: 69297
مدیر موکبی که مدیر حوزه صنعت و معدن شد

علی رستمی و تداوم انتصابات غیرتخصصی در شرکت‌های پرسود و جذّاب انتصاب علی میربابایی با صفر ساعت سابقه و تجربه در حوزه‌ حساس صنعت و معدن نشان میدهد که انتصابات سفارشی در دوره مدیریت علی رستمی، می‌رود تا آسیب‌ها و ضربات جبران‌ناپذیر بر پیکره اقتصاد و تولید در کشور را رقم بزند.

علی رستمی و تداوم انتصابات غیرتخصصی در شرکت‌های پرسود و جذّاب انتصاب علی میربابایی با صفر ساعت سابقه و تجربه در حوزه‌ حساس صنعت و معدن نشان میدهد که انتصابات سفارشی در دوره مدیریت علی رستمی، می‌رود تا آسیب‌ها و ضربات جبران‌ناپذیر بر پیکره اقتصاد و تولید در کشور را رقم بزند.

به گزارش روراستی به نقل از کرمان رسانه، ظاهراً، این انتظار که در مجموعه انتصابات شرکت مسِ تحت مدیریت علی رستمی اتفاقی منطبق بر تخصص_و_تجربه‌_موفق روی دهد هر روز بیشتر به امری عبث و غیرممکن بدل می‌گردد.

در همین راستا، طبق اخبار موثق به این رسانه، از تصمیم وی برای انتصاب علی میربابایی مدیر موکب خاتم‌الانبیاء و عضو شورای شهر رفسنجان بدون حتی یک روز سابقه معدنی و صنعتی و صرفاً با توصیه و #فشار‌_سیاسیون_مرکز_استان و طیف برادرزاده آقای_ر_ک(برادرخانم رئیس کمیسیون خاص مجلس) به مدیر عاملی شرکت ارفع‌سازان از شرکت‌های زیرمجموعه #شرکت_سرمایه‌گذاری_مس حکایت دارد.

از علی رستمی که در فایل صوتی خود، یکی از شاخصه های مهم انتصابات شرکت مس را، « تجربه_و_تخصص» دانسته باید سئوال کرد که تخصص شخصی چون میربابایی چیست؟ و چرا برای تکیه‌ این فرد بر کرسی مدیرعاملی شرکت ارفع‌سازان که بعد از سالها، مشکلات را پشت سر گذاشته، تازه به سودآوری رسیده و اعتراضات_پرسنلی آن کاهش یافته، این همه اصرار دارد؟!؟

به راستی، حضور میربابایی در راس شرکت ارفع سازان چه دلیلی میتواند داشته باشد جز اینکه پشت_پرده‌هایی وجود دارد! و سوال اینکه اگر وی قصد خدمت و ادعای ولایتمداری و فسادستیزی خواند پس چرا شرکت_پرسود_و_پرمایه‌_ارفع‌سازان را انتخاب کرده و توجهی به آینده این مجموعه صنعتی و معیشت پرسنل خدوم آن و مخاطرات احتمالی که می‌تواند از این نوع تغییر مدیریت عاید آن شود ندارد؟!

شاید این فرد در شورای شهر یا موکب خاتم‌الانبیا خوش درخشیده باشد ولی مدیرعاملی شرکتی مثل ارفع‌سازان که نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد، بر اساس نظریه_متخصصان این امر، در ایشان موجود نیست و قطعا به این نتیجه خواهید رسید که با این انتصاب، آینده روشنی برای این شرکت نمیتوان متصور بود.

اکنون میتوان به روشنی به عمق صحبتهای احد_علیخانی عضو هیات مدیره مس ایران و از متخصصین فعال در این حوزه پی برد آنجا که یکی از پاشنه‌آشیل‌های فعلی مس را حضور افراد فاقد تجربه و تخصص و تحصیلات مرتبط در مدیریتهای مس دانسته و از این منظر، ادعاهای علی رستمی در خصوص تولید یک میلیون تن کاتد در ۴ سال آینده را زیر سئوال برده است.

بقول شاعر:  «بوریاباف اگر چه بافنده است نبرندش به کارگاه حریر»

 

برچسب ها:
شرکت مس علی میربابایی موکب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسام

    تو روستا هم شورا دارن که از انتسابات رئسی بهتراست هیچکس سر جاس نیست دکترای افتخاری الاهیات میشه رئیس پتروشیمی

    Ali

    چرا نطر را رد میکنید پس شما هم روراست نیستید وقتی که مدیر عامل میگوید یک میلیون کاتد درسال تولید میکنم یعنی باد هوا هر تن سنگ سرچشمه ۶ تا حداکثر هشتکیلو مسدورد برای یک میایون تن کاتد باید ۲۵۰ میلیون خاک برداشت شود تا بتوان یک میلیون تن کاتد تولید کرد ۳۰۰ روز کاری روزی ۷۵۰۰۰ تن سنگ بایدازمعدن به کارخانه حمل شود سنگ بزرگ نشانه نشدن است روزی سه هزار تریلی یا۷۵۰ تراک ۱۰۰تنی خواهش میکنم نظر را ارسال کنیدچون من خودم معدن کار همه نوع مواد فلزی بودم

    محمد

    اینا مدیر گذاشتند تا حصاب،کتاب،بهم بخوره راحت .....

    Ali

    مملکتی که امام جمعه رئیس یک دانشگاه شود ومداح رئیس سازمان دندانپزشکی شود مدیر موکبی هم رییس شرکت مس میشود اینها با علم وتجربه کاری ندارند حرفهایش هم مثل رییس جمهور می باشد رئیس جمهور هم سالی یک میلیون مسکن میساخت وایشان هم سالی یک میلیون تن کاتد تولید میکند یک میلیون کاتد باید حداقاقل اگر عیار سنگ مس از ۸درصد بیشتر باشد باید یک سال ۲۰۰ میلیون تن سنگ مس استخراج کنند با چه امکاناتی با بیل ولودر وبردیزل وتراکها ودستگاهای هوشمند پیشرفته جهان که ندارند اینها واهی وحرف مفت زدن است باید شرکت ملی مس مدیر عامل تعین کند به جهنم کی بکی دوتادوتامیشود شش تا

    خرزو خان

    سلام همه جای کشور بخور بخوره بزارین این بنده خدا هم بخوره چکارش دارین ....

    علی

    حالا تولید مس بیشتر بشود هیچ سودی برای رفسنجان ندارد فقط آلودگی بیشتر دارد. دقیقا از سال گذشته که تولید مجتمع مس رفسنجان افزایش یافت دودکش اول دوبرابر آلودگی در هوا پخش می‌کند و دودکش دوم که تقریبا غیر فعال بود. چندین برابر قبل دود می‌کند. حتی اگر صبح ها دوراهی سرچشمه یا شهرک هزار واحدی باشید کاملا مسیر حرکت دود را از معدن تا شعر رفسنجان می‌بینید

    وحید

    با سلام با شناختی که از مهندس بابایی دارم اشان چند سال مدیر عامل شرکت صنعتی بوده ودر حوزه ساختمان و معدن فعالیت داشته اند ضمنا ایشان سهامدار شرکت معدنی آتشباری دژآژند و آگرین مس هستند که از سال ۸۶ مشغول فعالیت صنعتی و معدنی می باشند تمام مدارک موجود هست اگر لازم می دونید