امام جمعه رفسنجان: شهرداری برای فضای سبز از آب شرب استفاده نکند

  • شناسه خبر: 69300
امام جمعه رفسنجان: شهرداری برای فضای سبز از آب شرب استفاده نکند

امام جمعه رفسنجان گفت: با توجه به فصل گرما و بالارفتن مصرف آب و برق همه تلاش کنیم صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.همچنین مسؤولان در شهرداری توجه داشته باشند برای فضای سبز از آب آشامیدنی استفاده نکنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: با توجه به فصل گرما و بالارفتن مصرف آب و برق همه تلاش کنیم صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.همچنین مسؤولان در شهرداری توجه داشته باشند برای فضای سبز از آب آشامیدنی استفاده نکنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسخه‌ای که برای جامعه امروز ما پیچیدند و دستورالعملی برای همه ملت بیان فرمودند باید مورد توجه جدی مسؤولان و مردم باشد؛ «هرکس و هر مجموعه و جریانی که به ایران و منافع ملی، بهبود اوضاع اقتصادی پیشرفت کشور و عزت ملی علاقه‌مند است، سعی خود را در تقویت ایمان و امید مردم و جامعه به‌کار بگیرند» یعنی یک جامعه مومن و متدین و امیدوار رقم بزنیم.

وی ادامه داد: اگر در جامعه هرکس امید داشته باشد کار می‌کند، بنابراین امید مبنای کار و عامل تلاش است و در جامعه‌ای که امید باشد تلاش، کار و کوشش هست و این جامعه پیروز است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: با رونمایی از موشک مافوق صوت فتاح، ایران جزو چهار کشور دنیا در این صنعت قرار گرفت. علیرغم تحریم‌ها هر روز ایران به دستاوردهای بزرگی دست می‌یابد و ایران در صنایع نظامی، دفاعی و موشکی صادرکننده به نقاط مختلف دنیاست.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران جنگ‌طلب نبوده، نیست و نخواهد بود اما دنبال بازدارندگی است و کشورهای دنیا اقرار کردند که پیام این موشک را گرفتند.

عسکری ابراز داشت: ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور قوی و قدرتمند در کنار کشورهای مسلمان منطقه است که همه دنبال قطع رابطه نظامی با آمریکا و ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند و این کشورها در کنار ایران مقتدر نقطه قوتی است که این کشورها در کنار ایران امنیت خود را حاصل کنند و در واقع این صنایع نظامی قوت قلبی برای همسایگان ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اقتدار نظامی، مسؤولان باید نسبت به مسائل اقتصادی، مهار تورم، اشتغال و معیشت مردم هم توجه جدی داشته باشند. رضایتمندی مردم یکی از عوامل اصلی اقتدار و حاکمیت است.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: همان‌‌طور که جامعه‌ از نظر سیستم نظامی و دفاعی باید مجهز باشد که دشمنان طمع نکنند، باید به زندگی و معیشت مردم توجه شود که میزان رضایتمندی مردم بالا باشد اگر جامعه‌ا‌‌ی بالاترین موشک‌های هسته‌ای، میکروبی و اتمی داشته باشد اما رضایتمندی مردم آسیب ببیند معلوم نیست آن کشور بتواند ادامه مسیر دهد.بنابراین از تیم اقتصادی دولت تقاضا می‌کنم به مسأله ثبات قیمت‌ها توجه کنند تا تورم کمتر و معیشت مردم بهتر شود و مردم طعم این موفقیت‌ها را بچشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به فصل گرما و بالارفتن مصرف آب و برق همه تلاش کنیم صرفه‌جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.همچنین مسؤولان در شهرداری توجه داشته باشند برای فضای سبز از آب آشامیدنی استفاده نکنند.

عسکری به فصل  دریافت مالیات بر مشاغل اشاره و متذکر شد: مسؤولان مالیاتی دقت کنند در حق کسی ظلم نشود.

 

برچسب ها:
آب شرب امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری شهرداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :