وقتی جایگاه مدیریتی، محل تسویه حساب شخصی آقای مدیرعامل می شود

  • شناسه خبر: 69303
وقتی جایگاه مدیریتی، محل تسویه حساب شخصی آقای مدیرعامل می شود

متأسفانه با ورود مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان شاهد ورود یکی پس از دیگری مدیران غیربومی هستیم و از طرفی این جایگاه برای مدیرعامل محل تسویه حساب های شخصی شده است.

متأسفانه با ورود مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان شاهد ورود یکی پس از دیگری مدیران غیربومی هستیم و از طرفی این جایگاه برای مدیرعامل محل تسویه حساب های شخصی شده است.

به گزارش روراستی، در جلسه ای که پیرامون المپیاد ورزشی محلات رفسنجان برگزار شد، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در حضور فرماندار در سخنانی که در شأن یک مدیر نیست به تخریب اشخاصی از متولی ورزش شهرستان گرفته تا معاون مجتمع مس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و نماینده مجلس می پردازد. جدای از آنکه باشگاه شهرداری فاقد مجوز بوده و فعالیتش قانونا اشکال دارد و حضور فرماندار در این جلسه اشکالی بزرگتر، سکوت فرماندار و عدم موضع گیری در برابر توهین هایی که می شود چه معنایی می تواند داشته باشد!

سوال: مدیرعاملی که دیگران را متهم به بچه بازی می کند خودش با سابقه صفر در ورزش، در جایگاه مدیرعاملی باشگاه مهم و لیگ برتری مس رفسنجان چه می کند.

از طرفی با وجود اینکه رفسنجان در حوزه مدیر، حرف برای گفتن دارد و ما مدعی هستیم که مدیران تراز اول به کشور صادر می کنیم، مگر قحط الرجال است که در باشگاه مس مدیران غیربومی یکی پس از دیگری استخدام می شوند.

لازم به ذکر است در جلسه مذکور هیئات ورزشی شهرستان حضوری کمرنگ داشتند که کار پسندیده ای بود و فقط تعدادی کمتر از انگشتان یک دست از هیأت های ورزشی در جلسه حضور داشتند.

متأسفانه جایگاه مدیریتی جناب پورمحمدی به محل تسویه حساب های شخصی تبدیل شده و دو تن از کارکنان ورزش و جوانان که از باشگاه مامور شده بودند نیز به واسطه وی اخراج شده اند و کل کل های او تمامی ندارد و با این روحیه ای که دارد قرار است ورزش رفسنجان به قهقرا برود.

اگرچه باشگاه مس رفسنجان یکی از باشگاه های متمول کشور است و این پول بیت المال بوده و ارث پدری هیچ شخص یا ارگانی نیست، اما مدیری که بر مسند آن تکیه می زند به چه دلیل و با چه اعتماد بنفسی با نگاه از بالا به پایین دیگران را می بیند و تحقیر می کند.

برچسب ها:
تسویه حساب حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ورزش و جوانان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • A

    دیگی که نداره برای ما بهره چه کله سگ باش توش چه کله بره

    Ali

    متاسفانه همین پست ها و مقام‌های دستوری که میگن کارهای بزرگ را به آدم‌های کوچک سپردن است

    علیرضا

    برهمگان مشخص است که رئیس شرکت مس یک فرد بی تجربه و بدون پشتوانه مردمی را بر مسند مدیر عاملی بلشگاه مس رفسنجان گذاشته تا همانند عروسک خیمه شب بازی ازش استفاده کند و هیچ اختیاری هم ندارد. فقط بله قربان گو هست

    Asdg

    جناب روراستی شما هم مواظب حرف هات باش اگه دفعه بعد حرف اضافه بزنی با پشت دست میزنن توی گوش مبارکت خانوادگی تبحر دارن لاکردار ها