برخورد با مالخرها اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 69372
برخورد با مالخرها اولویت اصلی برنامه های پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان در جلسه شورای شهر گفت:اجرای طرح محله محور و برخورد با مالخران در اولویت برنامه های پلیس رفسنجان است.

فرمانده انتظامی رفسنجان در جلسه شورای شهر گفت:اجرای طرح محله محور و برخورد با مالخران در اولویت برنامه های پلیس رفسنجان است.

به گزارش روراستی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر نجفی به همراه جمعی از کارکنان با حضور در دفتر شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از رئیس شورای شهر، اعضا و شهرداری جهت تعامل خوب و سازنده با پلیس بیان کرد: علیرغم مشکلاتی که در این شهرستان از جمله برخی مسائل افاغنه ، تجمعات کارگری و فراخوان ها داشته ایم این شهرستان از امنیت مطلوبی برخوردار می باشد و نوروز امسال علی رغم کمبود هایی که داشتیم با تلاش ماموران این فرماندهی و همکاری شورای شهر و شهرداری و سایر عزیزان در شورای تامین و با راه اندازی گروه های جهادی شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و کاهش سرقت در این ایام بوده ایم.

سرهنگ ” نجفی ” با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ کارگاه ضایعاتی در شهرستان وجود دارد تصریح کرد: شناسایی و برخورد جدی و قاطع با مالخرانی که در کارگاه های ضایعاتی فعالیت دارند در دستور کار پلیس در سال ۱۴۰۲ قرار دارد.

وی افزود : اجرای طرح امنیت محله محور از اردیبهشت ماه با دستور فرماندهی فراجا در کشور شروع شده است و در رفسنجان نیز با شناسایی بیش از ۵۰ محله شروع و در حال اجرا می باشد و دستاوردهایی نیز داشته است که نتیجه ملموس آن را مردم در آینده خواهند دید.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه اکثریت سرقت های خرد توسط معتادین انجام می‌شود تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد که با راه‌اندازی کمپ ماده ۱۶ در شهرستان دغدغه جا و مکان برای نگهداری معتادین نخواهیم داشت.

سرهنگ نجفی در پایان ضمن درخواست از شهرداری جهت راه اندازی کانکس در تفرجگاه‌ها به منظور پوشش پارک ها به شورای شهر و شهرداری پیشنهاداتی در رابطه با تجمیع کارگاه های ضایعاتی، پایش تصویری و ترافیکی، ساماندهی کارگران فصلی در فصل برداشت پسته، رفع مشکلات ترافیکی با همکاری اعضای شورای ترافیک و اصلاح و بهینه سازی نقاط حادثه خیز مطرح کرد.

برچسب ها:
پلیس رفسنجان سرهنگ نجفی مالخر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :