وضعیت پرونده مزرعه های ماینر آقای مسؤول در رفسنجان به کجا رسید؟

  • شناسه خبر: 69599
 وضعیت پرونده مزرعه های ماینر آقای مسؤول در رفسنجان به کجا رسید؟

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: اگر چنانچه ثابت شود اینها فاقد مدارک الکترونیکی گمرکی باشند مطمئن باشند ماینرها متعلق به هرکس  و هر مسؤولی باشند با شدت و حدت برخورد می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: اگر چنانچه ثابت شود اینها فاقد مدارک الکترونیکی گمرکی باشند مطمئن باشند ماینرها متعلق به هرکس  و هر مسؤولی باشند با شدت و حدت برخورد می شود.

به گزارش روراستی، در جلسه خبری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان، آقای میری به سوال خبرنگار ما در خصوص کشف مزرعه ماینر که چند ماه قبل در رفسنجان صورت گرفت، پاسخ داد.

سوؤال بدین شرح بود که: دو مورد مزرعه ماینر کشف شد که متعلق به یکی از مسؤولان شهرستان بود که یکی از این مزرعه ها در نیروگاهی بود که با پول یارانه گاز وظیفه تولید برق برای شبکه را داشت.اما در حال فعالیت با ماینر بود. ماینرها به کرمان و اموال تملیکی نرسید و همانجا پلمب شدند.ابتدا ۶۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شدند با ۱۳۰ میلیارد وثیقه، اما به خاطر نفوذی که یکی از مسؤولان روی این قضیه داشت، به ۲۳ میلیارد و ۴۳ میلیارد وثیقه تقلیل یافتند.

متأسفانه در این ماجرا سردار ناظری اعلام کرد ۱۲۰۰ دستگاه ماینر بوده در حالی که یک مزرعه ۲۸۰۰ دستگاه و یک مزرعه ۲۸۳ دستگاه ماینر داشتند و این قضه شائبه برانگیز شده است، در صورت صلاحدید به این پرسش پاسخ دهید.

آقای میری اظهار داشت: «در رابطه با این مزرعه ماینر، پرونده هنوز در تعزیرات حاصل نشده، آنچه بنده اطلاع دارم پرونده کلانی است، اما بحث خود ماینر نیست بلکه بخشی از کارت گرافیکی است که استفاده می شده که به لحاظ خسارتی که محتمل است پیش بیاید. فعلا به دستوراتی که صادر شده چه از طرف تعزیرات یا دادسرا مقرر شده تا اطلاع بعدی مدارکی که در زمان مقرر تعیین شده بیاورند و سر صحنه بررسی کنند.

اگر چنانچه ثابت شود اینها فاقد مدارک الکترونیکی گمرکی باشند مطمئن باشند ماینرها متعلق به هرکس  و هر مسؤولی باشند با شدت و حدت برخورد می شود.

.تا امروز نمی دانستیم وابسته به یک فرد است. آنچه از همکارمان در رفسنجان شنیدیم؛ هنوز پرونده به لحاظ اینکه قبض انبار نداشته و ارزش ریالی مشخص نبوده، عودت خورده که بروند این کارها را در مرجع کاشف انجام دهند ما هم به مرجع کاشف توصیه کردیم سریعا این کار را انجام دهند در غیر این صورت پیامدهایی دارد که قطعا مرجع کاشف یا ضابط دامنگیرش خواهد شد.»

ماندن رئیس تعزیرات رفسنجان منوط به بررسی های حراستی است

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما مبنی بر استفاده یک دستگاه خودرو از مس سرچشمه رفسنجان توسط رئیس تعزیرات این شهرستان و حضور آقای ایران پور رئیس تعزیزرات رفسنجان فقط یک روز در هفته نیز گفت:« در رابطه با اینکه یک روزه هستند به لحاظ کمبود نیروست. ما یک نیروی بومی در شعبه دو داریم که فعال است و بنا به اقتضائات اداری و مصالح اداری مسؤولیت ایشان، فعلا باید بررسی کنیم که رئیس اداره رفسنجان بماند یا نه، که آن را توسط مجموعه حراستی بررسی می کنیم. در شعبه دو اداره تعطیل نیست و هر روز فعال است.

در رابطه با خودرو نیز به عنوان اینکه امور تعزیرات رصد شود، گرفته شده است. در مرکز استان و شهرستان رفسنجان هرجا که اقتضا بدانیم استفاده می کنیم اما اینکه از کجا بوده اطلاع نداریم اما از فرمانداری گرفتیم».

 

برچسب ها:
تعزیرات رفسنجان کرمان مزرعه ماینر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شکور

    بررسی شد؟ قابل انتشار نبود؟

    شکور

    سلام. من آدم درس خوانده ای هستم ولی با اینکه فارسی سوال و جواب شده، اصلا متوجه مقصود و منظور پاسخ دهنده نشدم. در واقع جملات نامفهوم و نیاز به پرسش مجدد و بازنویسی دارد. متشکرم

    حکمتی

    فقط اگه این کارهای بدون ضابطه توسط یه فرد عادی انجام می شد دمار از روزگارش می کشیدن . خدایا با این همه ظلام و بی عدالتی و بخور بخور خودت فرجی بکن