صداقت و شجاعت را به شعار تیم مس رفسنجان اضافه می کنم

  • شناسه خبر: 69639
صداقت و شجاعت را به شعار تیم مس رفسنجان اضافه می کنم

سرمربی تیم مس رفسنجان به شعار “یک شهر، یک تیم، یک افتخار” اشاره کرد و گفت: صداقت و شجاعت را هم به این شعار اضافه می‌کنم و امیدوارم با مجموعه خوبی که در این شهر هست و مجموعه شرکت مس کار خیلی خوب و ارزنده‌ای داشته باشیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان به شعار “یک شهر، یک تیم، اتحاد و افتخار” اشاره کرد و گفت: صداقت و شجاعت خانواده ام که فلسفه تیم ماست را هم به این شعار اضافه می‌کنم و امیدوارم با مجموعه خوبی که در این شهر هست و مجموعه شرکت مس کار خیلی خوب و ارزنده‌ای داشته باشیم.

به گزارش روراستی، ساکت الهامی عصر امروز در حاشیه شروع تمرینات تیم مس رفسنجان در شهر سرچشمه اظهار داشت: از پیشکسوتان عزیز که روز معارفه سنگ‌تمام گذاشتند تشکر می‌کنم و امیدواریم با همکاران خودم و مدیریت خوب باشگاه بتوانیم جواب این محبت را که امروز داشتید جبران کنیم و دست دوستی به سمت همه عزیزان دراز می‌کنم.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: کسانی که همراه من به مس آمدند، جای کس دیگری نیامدند، بلکه به این مجموعه اضافه شدند و دوست داریم کنار این مجموعه باشیم.

وی اضافه کرد: من افتخار داشتم ۱۳ سال قبل در مجموعه مس باشم و به آن افتخار کردم. یکی از بهترین سالهای زندگی‌ام بوده نه دوران فوتبالی و اگر جمله‌ای در این زمینه بخواهم بگویم؛ در زندگی‌ام اگر چیزی هست، خانه و ماشینی دارم از مس هست. آن موقع مس، مس کرمان بود، الان مس رفسنجان به عنوان پرچمدار شرکت مس.

الهامی  از روزهای سخت برای فوتبال سخن به میان آورد و گفت: همینطور که الان همه برای حمایت از تیم مس جمع شدند، در فوتبال روزهای سخت خیلی زود می‌رسد و خواهش می‌کنم در روزهای سخت هم ما را تنها نگذارید. با تیم‌هایی بازی داریم که واقعا شرایط‌ ملی و سیاسی برای خودشان ایجاد کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رفسنجان شهر آقای هاشمی و شهر دوست داشتنی‌ترین مرد بعد از انقلاب بعد از آقاست و برای من همیشه ارزش فوق‌العاده‌ای دارد و خدمت کردن برای رفسنجان مایه افتخار است.

الهامی به شعار “یک شهر، یک تیم، اتحاد و افتخار” اشاره کرد و گفت: صداقت و شجاعت خانواده ام که فلسفه تیم ماست را هم به این شعار اضافه می‌کنم و امیدوارم با مجموعه خوبی که در این شهر هست و مجموعه شرکت مس کار خیلی خوب و ارزنده‌ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: از دوست عزیزم آقای ربیعی که زحمت زیادی برای این تیم کشیدند، تشکر می‌کنم و امیدواریم ادامه دهنده راه خوب ایشان باشیم و بتوانیم این مسؤولیت‌مان را با شیرینی و روزهای به یادماندنی انجام دهیم.

 

برچسب ها:
تیم مس ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان فوتبال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :