طرح های موقت امنیتی اجتماعی دردی دوا نمی کند

  • شناسه خبر: 69657
طرح های موقت امنیتی اجتماعی دردی دوا نمی کند

با توجه به افزایش جرایم اتباع، از سرقت و تجاوز به عنف گرفته تا قتل و چاقوکشی، ضرورت دارد مسؤولان شهرستان به ویژه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یکبار برای همیشه تصمیمی بگیرند که این جرایم از ریشه خشکیده شوند.

با توجه به افزایش جرایم اتباع، از سرقت و تجاوز به عنف گرفته تا قتل و چاقوکشی، ضرورت دارد مسؤولان شهرستان به ویژه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری یکبار برای همیشه تصمیمی بگیرند که این جرایم از ریشه خشکیده شوند.

به گزارش روراستی، دور برداشتن اتباع بیگانه در رفسنجان به حدی رسیده که نوجوانان و جوانان آن ها در جیب خود سلاح سرد حمل کرده و هرجا با کوچکترین درگیری از آن استفاده می کنند، به طوری که چند شب گذشته اتباع در یکی از بوستان های شهر رفسنجان به دو نفر ایرانی حمله کرده و آنها را روانه بیمارستان می کنند.

البته که این پایان کار نیست چراکه آنها از کسانی الگو می گیرند که با حمل سلاح ده نفر آدم را در روز روشن به قتل رسانده اند، اما باز هم اتباع در این شهر زندگی می کنند و مردم هم آنها را زیر پروبال خودشان میگیرند که این خیانت است.

منکر امین بودن برخی از این اتباع نیستیم و به قول امام جمعه محترم رفسنجان حساب فاطمیون با بقیه اتباع جداست، اما تا کی باید شهر اینگونه ناامن باشد.

اتباع جرایم سنگینی در این شهرستان از سرقت های مسلحانه، تجاوز به عنف و زورگیری گرفته تا قتل و چاقوکشی انجام می دهند و در بیشتر جرایم خشن رد پای آنان برجسته است.

مسؤولان امنیتی و اجتماعی شهر به ویژه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار برای این معضل بزرگ و ریشه دار چه برنامه ای دارند. اصلا آیا برنامه ای در این خصوص هست! طرحی موقتا اجرا شد و کارگران اتباع از درب اصناف جمع آوری شدند، اما ناقص رها شد! مانند طرح جمع آوری متکدیان که آن هم موقتی بود و فقط برای دلخوشی مردم. و اکنون چهارراه ها و اماکن پر است از معتادان متجاهر و متکدیان اتباع که در پوشش فروش دستمال کاغذی یا اسپنددودکردن فقط گدایی می کنند و پولی به جیب می زنند و چهره شهر را زشت کرده اند.

نماینده مجلس یک روز هشدار داده بود که مسائل بزرگ شهر را باید به کاردان سپرد و جایگاه بزرگ معاونت سیاسی جای کسی که اصلا کار میدانی و سیاسی امنیتی نکرده، جایگاهی مناسبی نیست!

نشستن و برگزاری جلسه و تصمیمات موقتی دردی از دردهای امنیتی این شهر دوا نمی کند، اگر شهر را بحرانی سیاسی امنیتی فرابگیرد چگونه آن را می‌توان جمع کرد.

با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت پسته ها ضرورت دارد برنامه ریزی خوبی برای امنیت این فصل انجام شود تا کشاورزان حاصل یک سال رنج و چندین سال خون دل خوردن شان را به راحتی و با خیالی آسوده برداشت نمایند.

برچسب ها:
اتباع اتباع افغانستانی امنیت رفسنجان معاون سیاسی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    شما مشکلت معاون سیاسی است مشکلت امنیت شهر نیست!!!!!!!!

    اریا

    همیشه افغانیا دزدی میکنن پشتش به یک رفسنجانی گرمه...تمام کاسه و کوزه هارو رو سر افغانیا نشکنید به امام حسین بی انصافیه