چه تعداد خانواده ۳ فرزندی در رفسنجان زمین رایگان می گیرند

  • شناسه خبر: 69683
چه تعداد خانواده ۳ فرزندی در رفسنجان زمین رایگان می گیرند

رئیس راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان گفت: تا کنون ۳۲۰ خانواده‌ دارای سه فرزند در رفسنجان برای دریافت زمین رایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان گفت: تا کنون ۳۲۰ خانواده‌ دارای سه فرزند در رفسنجان برای دریافت زمین رایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش روراستی، مهدی فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تشریح نحوه واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر اظهار کرد: خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشند و واجد شرایط دریافت زمین رایگان هستند.

رئیس راه و شهرسازی رفسنجان ادامه داد: برای فرزند سوم اگر سرپرست خانوار قبلا از تسهیلات دولتی استفاده کرده باشد این تسهیلات لحاظ نمی‌شود و دوباره می‌تواند از تسهیلات استفاده کند که البته با مراجعه به اداره اعلام می‌کند و ما مکاتباتی با کرمان انجام می‌دهیم و به استناد سه فرزندی، فرم جیم سرپرست خانواده باید سبز شود و سپس برای دریافت تسهیلات باید اقدام شود.

وی عنوان داشت: تا کنون ۳۲۰ خانواده‌ دارای سه فرزند در رفسنجان برای دریافت زمین رایگان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در مجموع تعداد ثبت‌نام مسکن ملی در رفسنجان سری قبل ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر بوده که سری جدید تا کنون یک‌هزار و ۴۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

فاتحی در ادامه سخنان خود در خصوص واگذاری زمین در طرح ملی مسکن خاطرنشان کرد: کاری که توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، تأمین زمین است و در رفسنجان یک قطعه زمین هشت قصبی برای دو نفر در نظر گرفته می‌شود و از طریق سامانه برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی و خدمات‌دهی ادارات آب، برق و گاز باید انجام شود.

وی در خصوص مشکل وجود تیر برق در محدوده اراضی مسکن ملی که مانع ایجاد کرده است، گفت: به اداره برق تذکر داده شده که نسبت به جابه‌جایی تیرهای برق هرچه زودتر اقدام کنند.

رئیس راه و شهرسازی رفسنجان در ادامه توضیح داد: ۳۶۵ قطعه زمین در دهشیخ سه تفکیک و آماده کاربری مسکونی است که به بیش از ۷۰۰ نفر واگذار می‌شود.

وی همچنین به موضوع الحاق ۲۷۰ هکتار زمین به این طرح نیز پرداخت و گفت:  در حال حاضر در شورای عالی استان برای تأیید ارسال شده که پس از تأیید تفکیک، تعیین کاربری و…انجام و نسبت به مراحل واگذاری آن اقدام می‌شود.

 

 

 

برچسب ها:
خانواده سه فرزندی راه و شهرسازی رفسنجان زمین رایگان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :