سهم ۱۵ درصدی رفسنجان از بیمه شده های تأمین اجتماعی استان کرمان

  • شناسه خبر: 69755
سهم ۱۵ درصدی رفسنجان از بیمه شده های تأمین اجتماعی استان کرمان

رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۵ درصد از بیمه شده های استان کرمان متعلق به رفسنجان هستند.

رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان رفسنجان گفت: ۱۵ درصد از بیمه شده های استان کرمان متعلق به رفسنجان هستند.

به گزارش روراستی، حسن جاوید پیش از ظهر امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: استان کرمان ۳۰ هزار بیمه شده دارد که ۱۵ درصد آن ها متعلق به رفسنجان هستند.

وی ادامه داد: بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از بیمه‌شده‌های رفسنجان تحت پوشش بیمه حِرَف و مشاغل قرار می‌گیرند.

رئیس اداه بیمه تأمین اجتماعی رفسنجان عنوان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۳۰۰ کارگاه تحت نظارت اداره تأمین اجتماعی رفسنجان فعالیت می‌کنند.

وی از بدهی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی کارگاه‌ها به تأمین اجتماعی سخن به‌میان آورد و افزود: این موضوع سرعت در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را کاهش می‌دهد.

جاوید از بهره‌مندی حدود۳۰۰ نفر تحت عنوان بیمه بیکاری در شهرستان رفسنجان یاد کرد و گفت: خبر داد و افزود: خوشبختانه شهرستان رفسنجان نسبت به سایر شهرستان‌های استان کرمان از آمار کمتری در این زمینه برخوردار است که نشانه توجه کارفرمایان به نیروی کار و وجود روحیه کار و اشتغال در شهروندان است.

وی ارائه خدمات بیمه‌ای به سایر صنوف و مشاغل در شهرستان را یادآور شد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی ۵۷ خدمت غیرحضوری به مردم ارائه می‌دهد که حذف دفترچه بیمه و راه‌اندازی نرم افزار «تأمین من» برای سهولت دسترسی بیمه‌شدگان به تأمین اجتماعی از جمله این خدمات است.

به گفته جاوید طبق نظرسنجی‌های انجام شده، ۹۴ درصد مردم استان کرمان از خدمات تأمین اجتماعی رضایت داشتند که رفسنجان هم در این میزان رضایتمندی قابل توجه بوده است.

 

برچسب ها:
بیمه بیمه تأمین اجتماعی تأمین اجتماعی حسن جاوید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    دو قسمت از آمار گزارش فوق به هیچ عنوان قابل باور نیست و شاید اشتباه گزارشی بلشد اول اینکه نوشته سی هزار بیمه شده در استان کرمان هست که بسیار بیشتر است شاید ده برابر همچنین تعداد بیمه شده های رفسنجان هم ده برابر بیشتر است. دوم نوشته ۹۴ درصد مردم از خدمات تامین اجتماعی رفسنجان راضی هستند که بسیار اقراق آمیز است سازمان تامین اجتماعی در شهرستان رفسنجان هیچ بیمارستانی ندارد در صورتی که در خیلی از شهرها از جمله زرند بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد و همچنین خدمات دندانپزشکی تامین اجتماعی رفسنجان بسیار اندک است و جوابگوی این جمعیت نیست و سایر مشکلات. حالا این ۹۴ درصد را از کی نظر خواهی کردند بماند احتمالا از اطرافیان خودشون