افتتاح کارگاه بسته بندی مواد غذایی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 69840
افتتاح کارگاه بسته بندی مواد غذایی در رفسنجان

کارگاه بسته بندی سبزی و سالاد شرکت همگامان مس در روستای قاسم آباد افتتاح شد.

کارگاه بسته بندی سبزی و سالاد شرکت همگامان مس در روستای قاسم آباد افتتاح شد.

به گزارش روراستی، روح‌الله شاکری ظهر امروز در حاشیه افتتاح کارگاه بسته‌بندی سبزی و سالاد در روستای قاسم‌آباد حاجی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های شرکت همگامان مس تأمین، پخت و سرو غذا برای مجتمع سرچشمه رفسنجان است و در راستای تهیه رفتن به سمت رژیم غذایی سالم اقدام به ایجاد کارگاه بسته‌بندی سبزی و سالاد کردیم که در کنار غذا سرو شود.

وی ادامه داد: این کارگاه که جوابگوی ظرفیت مس و بخشی از بازار هست،  با ۱۵ نفر اشتغال‌زایی به‌صورت مستقیم و ۶۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

شاکری عنوان کرد: در حوزه مواد غذایی تصمیم گرفتیم به یاری خدا کارخانه بزرگ مواد غذایی در شهرستان ایجاد کنیم که بتوانیم علاوه بر شهرستان کل استان را پوشش دهیم و تولیاتی همچون ترشیجات، سالاد الویه، انواع ساندویچ، زیتون فرآوری شده و… انجام شود.

وی اضافه کرد: مطالعات و طرح توجیهی این کار انجام شده و منتظر مصوبات آن هستیم که به احتمال زیاد در منطقه ویژه اقتصادی احداث می‌شود.

شاکری متذکر شد: در این طرح بالغ بر ۱۵۰ نفر اشتغالزایی خواهیم داشت.

 

برچسب ها:
بسته بندی سبزی و سالاد شرکت همگامان مس قاسم آباد مواد غذایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    تنها شرکتی که زیر مجموعه مجتمع مس یا شرکت مس هست و به مسولیت اجتماعی اش در شهر ستان رفسنجان اهمیت می‌دهد همگامان مس است و کمال تشکر را از مدیران این شرکت داریم