روایتی تکان دهنده از آزاردیدن یک کودک ۶ ساله توسط ناپدری+عکس

  • شناسه خبر: 69938
روایتی تکان دهنده از آزاردیدن یک کودک ۶ ساله توسط ناپدری+عکس

 یک کودک شش ساله توسط ناپدری در رفسنجان مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

کودک ۶ ساله‌ای که مورد آزار ناپدری قرار گرفته بود، اکنون در بیمارستان تحت مراقبت است.

به گزارش روراستی، نیمه‌های دوشنبه شب است، زن و مردی، کودکی را با حال وخیم به بیمارستان می‌آورند، کودک کتفش شکسته و زخم‌هایی بر صورت و بدنش دارد. رد گازگرفتگی روی صورتش پیداست، چشمانش را باز می‌کند و از شدت درد دوباره می‌بندد.

پرسنل بیمارستان مشکوک می‌شوند و ضمن رسیدگی به حال کودک نیروی انتظامی را خبر می‌کنند. مادر اعتراف می‌کند همسرش پسرک را مورد آزار و اذیت قرار داده. ناپدری معتاد به شیشه است و یک کودک ۷ ساله دیگر هم در این خانه هست اما فقط همین کودک ۶ ساله آزار می‌بیند.

ناپدری دستگیر و بازداشت می‌شود. خبر به خانواده پدر کودک می‌رسد و آنها هم شاکی. بیمارستان اورژانس اجتماعی را هم خبر می‌کند تا به موضوع این کودک رسیدگی شود.

خانم کارگر رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان در تشریح این ماجرا اظهار کرد: بامداد دو شب پیش از بیمارستان به اورژانس یک مورد کودک آزاری را علام کردند و پرسنل ما به بیمارستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: مادر و ناپدری در بیمارستان بودند و چون کودک آزار جسمی دیده بود با هماهنگی نیروی انتظامی ناپدری دستگیر شد.

کارگر، گازگرفتگی از ناحیه بینی و گوش دیگر نقاط بدن و شکستگی کتف راست این کودک را اعلام کرد و گفت: انگشتان وی نیز دچار کشیدگی شده و کتف کودک مورد عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: سجاد ۶ ساله اکنون تحت مراقبت است و به هیچ عنوان مادرش صلاحیت نگهداری وی را ندارد و در صورتی که فردی از اقوام صلاحیت داشته و اعلام آمادگی کند وی را به آنان تحویل می‌دهیم در غیر اینصورت به مراکز نگهداری سپرده می‌شود.

رئیس اورژانس اجتماعی رفسنجان شماره ۱۲۳ را اعلام کرد و گفت: در صورتی که همسایه‌ها با چنین مواردی مواجه شدند و حتی همسرآزاری، سالمندآزاری را اطلاع دهند کارشناسان ما فوری اعزام شده و رسیدگی می‌کنند.

کارگر گفت: مواردی همچون بی توجهی والدین، سوءتغذیه، داشتن پدرو مادر معتاد، رهابودن دائمی بچه‌ها توی کوچه و خیابان از مواردی است که در صورتی که اطلاع رسانی شود، ما پیگیری می کنیم.

برچسب ها:
اورژانس اجتماعی روایت کودک آزاری ناپدری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مینو

    خدا لعنت کند اینطور مادری را که با وجود بچه مجدد ازدواج می‌کند و بچه را زیردستی ناپدری می‌کند

    زهرا

    حالا این زخمها خوب میشه ولی روح روان بچه بسیار اسیب دیده و اگر درمان نشه اینده ی خوشایندی در انتظارش نخواهد بود

    علی

    خاک بر سرشون چه کردند با این طفل معصوم، خدا لعنتشون کند