خوابگاه دخترانه دانشگاه ولیعصر(عج) با حضور وزیر علوم افتتاح می‌شود

  • شناسه خبر: 69965
خوابگاه دخترانه دانشگاه ولیعصر(عج) با حضور وزیر علوم افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: خوابگاه دخترانه همزمان با هفته دولت با حضور وزیر علوم در دانشگاه ولیعصر(عج) افتتاح می شود.

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: خوابگاه دخترانه همزمان با هفته دولت با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه ولیعصر(عج) افتتاح می شود.

به گزارش روراستی، رضا رنجبرکریمی امروز در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: در این دوره که درگیر جنگ شناختی هستیم، خبرنگاران در ارسال به موقع و روایت درست و دست اول نقش بزرگی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در جنگ رسانه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه انعکاس دستاوردهای مختلف به جامعه امید و نشاط می‌دهد، تصریح کرد: دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بعد از دانشگاه شهید باهنر کرمان بزرگترین دانشگاه دولتی با قدمت ۳۰ سال فعالیت زیرساخت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دارد و جزو پیشتازان جذب خیران و واقفان بوده است.

رنجبرکریمی ادامه داد: قریب به ۷۰ درصد زیرساخت‌های این دانشگاه توسط خیران پایه‌گذاری شده است.

وی بیان داشت: در هفته دولت با حضور وزیر علوم پروژه‌های عمرانی ازجمله خوابگاه دانشجویی ۳۵۰ نفری افتتاح می‌شود.

رونمایی از محصولات دانش‌بنیان و نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دولت است در شهریورماه دانشگاه میزبان یازدهمین سمینار ملی احتمال و فرآیندهای تصادفی- آمار است و ۱۰۰ نفر از متخصصان داخلی و ۱۰ متخصص از خارج از کشور در این سمینار شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آبان ماه بیست و یکمین جشنواره پایان‌نامه‌های دینی و قرآنی برگزار می‌شود‌ و مقدمات برگزاری کنگره سردار شهید حاج‌علی محمدی‌پور را در حال آماده‌سازی هستیم.

برچسب ها:
خوابگاه دخترانه دانشگاه ولیعصر وزیر علوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :