پیگیری مطالبات مردم، از رفسنجان تا پایتخت

  • شناسه خبر: 69972
پیگیری مطالبات مردم، از رفسنجان تا پایتخت

خبرنگار روراستی برای انعکاس صدای مردم رفسنجان به دیدار رئیس جمهور رفت.

خبرنگار روراستی برای انعکاس صدای مردم رفسنجان به دیدار رئیس جمهور رفت.

به گزارش روراستی، سالهاست قلم می زنیم و مطالبات مردم را منعکس می کنیم. یک مسؤول می شنود و در پی حل مشکلات برمی آید، مسؤول دیگری گوش شنوا ندارد و تحویل نمی گیرد.

متأسفانه نگاه برخی مسؤولان نسبت به میز مدیریتی صرفا ریاست بوده و نه خدمت، که این به دور از انصاف است.

اما خبرنگار ما برای رساندن صدای مردم به رئیس جمهور، عزم خود را جزم کرد و از فرصت برنامه آیت الله رئیسی با خبرنگاران در پایتخت در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه های ایران و مراسم روز خبرنگار در سالن اجلاس سران، استفاده کرد و خود را به این برنامه رساند تا ضمن ارائه نامه کتبی از مطالبات مردم، به طور شفاهی هم با رئیس جمهور صحبت کند که خوشبختانه این دیدار از نزدیک انجام شد و حامد قاسمی موفق شد با رئیس جمهور برای بار دوم طی یک ماه گذشته، حضوری صحبت کند و مشکلات مردم را به گوش رئیس جمهور برساند.

سوء مدیریت هایی که در استان و به تبع آن در شهرستان رفسنجان در حوزه های مختلف اعم از مسکن مهر و مسکن ملی وجود دارد و تا کنون طرح مسکن ملی به نتیجه ای نرسیده، سوء مدیریت در بحران سیل، مشکلات عدیده در حوزه مجتمع مس رفسنجان و دخالت های برخی نمایندگان در این مجتمع، خویشاوندبازی آقایان مسؤول از بالاترین رده استان تا شهرستان رفسنجان در بحث انتصابات، مشکلات کشاورزی، مشکلات ناشی از وجود اتباع در شهرستان رفسنجان و… مواردی بود که در نامه خبرنگار ما به رئیس جمهور به آنها به طور کامل اشاره شده است.

موضوع تمامیت خواهی چند نماینده در استان کرمان و دخالت آنان در شهرستان ها نیز ازجمله مواردی است که همواره چوب آن را مردم می خورند و این موضوع نیز به آقای رئیس جمهور منعکس شد.

و در پایان یادآور می شویم: روراستی همواره مدافع حقوق مردم بوده و برای رسیدن صدای مردم به گوش مسؤولان، اگر گوش شنوایی در شهرستان و استان نیافت، خود را به مسؤولان رده بالای کشور خواهد رساند تا چاره ای برای حل مشکلات مردم زحمتکش و انقلابی این خطه اندیشیده و گره از مشکلات شان باز شود.

برچسب ها:
حامد قاسمی خبرنگار روراستی رئیس جمهور مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    عرض سلام و خسته نباشید ، از شما وخبرنگاران خواهشمندم مطالبات مردم را به گوش مسئولان مجلس ودولت برسانید وپیگیری کنید ،امیدی به این مسئولان شهرستان واستان نیست ،

    هادی صالح زاده

    عرض سلام و خسته نباشید ، از شما وخبرنگاران خواهشمندم مطالبات مردم را به گوش مسئولان مجلس ودولت برسانید وپیگیری کنید ،مسئولان شهرستان رفسنجان واستان هیچ رغبتی برای پیشرفت و توسعه شهر و رفع مشکلات زندگی مردم را ندارند وفقط می گویند بودجه نیست ،راه آهن رفسنجان،جاده داوران، برق، آب ،مسکن مهر، سهام جاماندگان عدالت، مهم ترین مطالبات است ، ومن الله توفیق،

    Ali

    آقایان داورانی کلیه پستهای استان دردست گرفتن وفقط فکر صندلی و پست خود در مرکز استان هستن