استقبال بی نظیر مردم از هجدهمین بازارچه «خیریه کوثر»

  • شناسه خبر: 70067
استقبال بی نظیر مردم از هجدهمین بازارچه «خیریه کوثر»

هجدهمین بازارچه خیریه کوثر با حضور مردم خیر شب‌های پرشوری را در رفسنجان سپری می‌کند.

هجدهمین بازارچه خیریه کوثر با حضور مردم خیر شب‌های پرشوری را در رفسنجان سپری می‌کند.

به گزارش روراستی، هجدهمین بازارچه خیریه کوثر رفسنجان از ۳۰ شهریورماه در مجموعه نمایندگی آستان قدس رفسنجان دایر شد و قرار است عواید فروش محصولاتی که در این بازارچه به‌دست می‌اید ۱۰۰ درصد صرف امور خیریه شود.

محسن اسماعیلی در حاشیه برپایی این بازارچه اظهار کرد: هجدهمین بازارچه خیریه کوثر در حال برگزاری‌ست و ۶۰ غرفه شامل مواد غذایی، صنایع دستی و نوشت‌افزار در آن عرضه می‌شود.

وی حضور هنرمندان را برای اولین‌بار در این بازارچه یادآور شد که به هنرهای نقاشی و خطاطی می‌پردازند و مردم از نزدیک با هنرشان آشنا می‌شوند.

مدیرعامل خیریه کوثر مهر رفسنجان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مذهبی در حاشیه برپایی بازارچه ادامه داد: اولین بازارچه‌ای هست که در ماه صفر برگزار می‌شود که شب اول گروه موزیک حسینیه علی‌آباد در مراسم افتتاحیه برنامه اجرا کرد و گروه دمام‌زنی عبدالله‌آباد و گروه سرود عباس‌آباد حاجی نیز در این بازارچه برنامه اجرا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مانند هرسال استقبال مردم بی‌نظیر بوده و با حضور خودشان ما را دلگرم می‌کنند و درآمد خوب است.

اسماعیلی عنوان کرد: عواید فروش محصولات ۱۰۰ درصد صرف امور خیر می‌شود و تما غرفه‌داران از اعضای اصلی خیریه هستند که داوطلبانه وقت و زمان گذاشتند و در این امر خیریه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی از مسؤولان نمایندگی آستان قدس در رفسنجان به‌واسطه قراردادن فضایی مجهز و به‌صورت رایگان به بازارچه خیریه قدردانی کرد.

اسماعیلی در بخش دیگری از این مصاحبه به دیگر فعالیت‌های خیریه نیز اشاره کرد و از اشتغال‌زایی ۷۶ نفری در این مجموعه خبر داد.

وی اظهار داشت: در بحث اشتغال‌زایی برنامه‌ای برای راه‌اندازی یک تولیدی داریم که حدود ۱۵ نفر اشتغال‌زایی دارد و در حوزه خدمات درمانی در کنار مطب دندانپزشکی که خیریه دارد و به نیازمندان زیر پوشش خود خدمات می‌دهد گسترش خدمات درمانی موسسه را نیز در دستور کار داریم.

گفتنی است: این بازارچه تا سوم شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۳ دایر است.

برچسب ها:
بازارچه خیریه خیریه کوثر محسن اسماعیلی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :