رفسنجان میزبان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است

  • شناسه خبر: 70112
رفسنجان میزبان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج است

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود.

پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش روراستی، رضا رنجبرکریمی پیش از ظهر امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ در نشست خبری مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه امیدواریم آثار و خیرات این رویداد بزرگ نصیب جوانان و جامعه شود اظهار داشت: کار رسانه‌ای که حضرت زینب(س) انجام داد، موجب شد فلسفه قیام حسینی گسترس پیدا کند و تا امروز به دست ما برسد.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) بیان داشت: در عصری در جنگ شناختی قرار داریم و دشمن تلاش می‌کند با نشر اخبارهای ضد و نقیض شناخت انسان‌ها را تغییر دهد و آنها را دچار شک و تردید کند، وظیفه ما است که هوشیارانه ورود پیدا کنیم.

 وی در ادامه به این رویداد پرداخت و تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده خیلی خوبی از جامعه دانشگاهی در این رویداد شرکت می‌کنند و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افتخار می‌کند برای چندمین بار میزبان این کار ارزشمند است.

 

رنجبرکریمی خاطرنشان کرد: این دانشگاه و مبادی خلاق دانشگاه از ایده‌های برتر این رویداد استقبال می‌کنند و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

 سرهنگ باقری مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: با خصوصیاتی که این رویداد دارد برجستگان تولید محتوا در جامعه مشخص و موجب کشف استعدادها و توانمندی‌ها می‌شوند.

 وی عنوان کرد: در رویداد امسال ۳۰ تیم در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند و این رویداد در روزهای یکم تا سوم شهریورماه به میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود

مسلم علی مهدی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم در ادامه بیان داشت: زبان مخاطب آن چیزی را درک می‌کند که زبان فضای مجازی است و جایی که بحث مخاطب است رسالت پیام‌رسانی خودمان را باید انجام دهیم.

 وی افزود: جایی که احساس می‌کنید مخاطب زبان ما را متوجه نمی‌شود باید استراتژی را طوری انتخاب کنیم که مخاطب زبان ما را بفهمد.

 

برچسب ها:
بسیج دانشگاه ولیعصر رویداد تولید محتوا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :