خیران دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان تجلیل شدند

  • شناسه خبر: 70132
 خیران دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خیران دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان صبح امروز ۱۳ شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

مراسم تجلیل از خیران دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان صبح امروز ۱۳ شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد امور عمرانی و فضاهای کاربردی دانشگاه توسط خیران رفسنجانی پایه گذاری شده است.

وی افزود: نیات پاک خیرین باعث شد که امروز شاهد این درخشش مجموعه علمی شهرستان باشیم که در حال حاضر دومین مرکز جامع علمی استان بعد از دانشگاه شهید باهنر کرمان می باشد.

دکتر رنجبرکریمی با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی در جنوب شرق کشور در این دانشگاه که از کارهای مهم است، خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه نتایج را با مدت زمان کمی به دست مشتریان صنعتی و معدنی می رساند. همچنین در این دانشگاه با اجرای سلسله طرح های مشترک با مس سرچشمه قرار است با ارائه روش های علمی از خام فروشی مس جلوگیری شود.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان هم در این مراسم بیان داشت: خیرین رفسنجان حرف اول را در عرصه های مختلف می زنند و به دنبال آن دستگاه های دولتی و اجرایی پای کار آمدند و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کردند، بنابراین پایه گذار بسیاری از مجموعه های عام المنفعه و مراکز علمی خیران هستند.

در ادامه حجت الاسلام پاک نژاد مشاور و مسئول پارلمانی بنیاد علوی کشور هم در این مراسم اظهار داشت: در کشور توسط بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان ۷۰ نقطه شناسایی شده که نسبت به محرومیت زدایی در حوزه های مختلف مانند مدرسه سازی، مسکن، بهداشت و غیره اقدامات ارزشمند و شایسته ای را انجام می دهند.

گفتنی است: در این مراسم از پوستر رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس رونمایی شد.

شایان ذکر است: در پایان از خیران دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به پاس همه کارهای خیر و ارزشمندشان تجلیل شد و همچنین از مدیران اجرایی طرح های عمرانی دانشگاه نیز با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها:
تجلیل خیران دانشگاه ولیعصر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :