افتتاح ۳ طرح در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 70135
افتتاح ۳ طرح در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

امروز ۳ طرح در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بهره برداری شد.

امروز ۳ طرح در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان بهره برداری شد.
به گزارش روراستی، سرای دخترانه پری شمسی صبح امروز ۱۳ شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.
 این پروژه با متراژ ۳۷۰۰ مترمربع در سال ۹۱ با کمک مالی خیر پری شمسی همسر نیکوکار مرحوم حاج محمد صبوری احداث شده که اجرای آن با پیگیری فرزندشان حاج محمد صبوری انجام شده است. این طرح با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از محل اعتبار هدایای مقام معظم رهبری، بودجه های متمرکز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات سفر ریاست جمهوری سال ۱۴۰۱ و حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تکمیل و در شهریورماه امسال به بهره برداری رسید. گفتنی است: اسکان دانشجویان از مهرماه سال جاری در این مجموعه با ظرفیت ۳۰۰ نفر انجام می شود.
فرهنگسرای نیایش در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتتاح شد
این پروژه عمرانی با مساحت ۲۷۰ مترمربع با مشارکت منور صبوری فرزند خیر نیکوکار حاج محمد صبوری به نیابت از فرزند مرحومش محمدحسن مرشدی در سال ۱۳۹۷ شروع به ساخت شد. این پروژه با بودجه های متمرکز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان درسال ۱۴۰۲ تکمیل و در شهریورماه امسال به بهره برداری رسید.
بهره برداری از چایخانه حضرت رضا (ع) در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
این پروژه از محل اعتبارات دانشگاه ولی عصر (عج) و مساعدت خادمیاران رضوی در رفسنجان در سال ۱۴۰۲ تکمیل و در شهریورماه امسال به بهره برداری رسید.
برچسب ها:
چایخانه حضرت رضا خوابگاه دخترانه دانشگاه ولیعصر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :